וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיימתי 20 מסיבות עיתונאים עם התקשורת הישראלית, הם יכלו לשאול מה שהם רוצים"

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 10:13

כשברקע התקרית עם AP, ראש הממשלה ממשיך בבליץ המדיני, זאת לאחר החלטת התובע בהאג לקרוא להוצאת צווי מעצר נגדו ונגד שר הביטחון. בנוסף, התייחס לעימותים עם התקשורת הישראלית

נתניהו: הדיבורים על "היום שאחרי" בעזה כשחמאס נשאר על כנו יישארו רק דיבורים 15 במאי 2024/עומר מירון / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

כשברקע ההתקפלות והחזרת הציוד שהוחרם לסוכנות הידיעות הגדולה בעולם AP, ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הלילה (בין שלישי לרביעי) לרשת CNN האמריקאית, והתייחס למלחמה המתמשכת שהחלה לאחר הטבח של ארגון הטרור חמאס בחודש אוקטובר האחרון. הריאיון מהווה חלק מניסיונות הבלימה של ראש הממשלה בתקשורת בעולם, לאחר קריאת התובע בהאג להוצאת צווי מעצר נגדו ונגד שר הביטחון יואב גלנט.

"הכנסנו סיוע לתוך עזה מהיום הראשון, וחמאס גנב אותו", ציין נתניהו בתגובה להאשמה כי ישראל מובילה באופן מכוון לרעב בעזה. עוד הוסיף: "עשינו דברים שאף צבא אחר לא עשה כדי למנוע פגיעה באזרחים. בתחילת המלחמה נתתי הוראה לעמוד בכל חוקי המלחמה".

ראש הממשלה התנגד לטענה לפיה הוא מעוניין ליישב את עזה, והודה כי חלק ממצביעי מפלגות הקואליציה לא מסכימים עמו בנושא זה. הוא טען כי יש לקיים בעזה שלטון אזרחי, תוך פיקוח של מדינות ערב. "אם יש כאלה שרוצים שנשים שם את הרשות הפלסטינית שעדיין מחנכת ילדים לשנוא את ישראל ועוזרת למחבלים - זו זכותם, אבל זו לא עמדתי", הדגיש.

נתניהו מקפיד מאז תחילת המלחמה שלא להתראיין לאף עיתונאי ישראלי בערוצים 11, 12 ו-13, זאת חרף מפגשים שניהל עם מנכ"לי חברות החדשות, שהגיעו לתדרוכים לבקשתו.

כשנשאל בנוגע לכך שלא קיים אפילו ריאיון אחד לתקשורת הישראלית מאז תחילת המלחמה, השיב: "זה לא נכון, קיימתי עשרות מסיבות עיתונאים עם התקשורת הישראלית". בנוסף, ביקש להזכיר את המענה לשאלות שהעניק לעיתונאים לפני מספר ימים, במה שכאמור לא היווה ריאיון מסודר: פגשתי גם עיתונאים ישראלים ברפיח, ונשאלתי על ידם איזה שאלות שהם רצו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully