וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו המועמדת המובילה למנכ"לות חדשות 13. העובדים כבר מתנגדים

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 14:05

לוואלה ברנז'ה נודע כי המפיקה מגי וילנסקי נחשבת למועמדת מובילה לתפקיד. גורם בכיר בחדשות 13: "ברשת מחפשים מי שיבוא בקלות לעשות את הקיצוץ"

מהדורת חדשות 13. חדשות 13, צילום מסך
מהדורת חדשות 13/צילום מסך, חדשות 13

שם מפתיע לניהול חדשות 13: לוואלה ברנז'ה נודע כי המפיקה מגי וילנסקי נחשבת למועמדת מובילה לתפקיד. וילנסקי שימשה בעבר כמפיקה ב"קודה" תקשורת. בין היתר הפיקה את "שתולים" עם אורלי וילנאי עבור "קשת", "אנדרנלין" עם ענת גורן עבור "רשת" וסרטי וסדרות תעודה נוספים.

בעשור האחרון מונתה לתפקיד מפיקה ברשת 13 ובעלת חברת הפקות תחת שמה. היא הייתה אחראית על "העולם הבוקר", "למה לא סיפרת לי", הסיפור", "הבסטה של שגב", "בא לחדש לכם", "שעה בריאה" ועוד.

לפני מספר שבועות סיים אור צלקובניק, מנכ"ל חדשות 13 האחרון את תפקידו, פחות משנה לאחר שנכנס אליו. צלקובניק הוא המנכ"ל הרביעי בחברת החדשות בחמש השנים האחרונות, גולן יוכפז הודח בשנת 2019 אחרי שבע שנים בחדשות 10 בישראל טויטו, שהוחלף באבירם אלעד שהוחלף בצלקובניק הטרי. מרבית העוזבים אולצו ע"י טופולסקי לסיים את תפקידם מסיבות שונות ומשונות.

גם בצמרת רשת 13, חברת האם, התחלופה בשנים אלו שברה שיאים: לפני כחודש וחצי נכנס לתפקידו איש התקשורת הארגניטינאי אמיליאנו קלמזוק, שהחליף את יורם אלטמן שישב בלשכת המנכ"ל שנה וחצי בלבד. לפניו, שימש בתפקיד כשנתיים וחצי אבי בן טל.

נדב טופולסקי. פזית עוז,
נדב טופולסקי/פזית עוז

כצעד ראשון, מיד עם עזיבתו של צלקובניק, דירקטוריון חדשות 13 הקים ועדת איתור למנכ"ל. הוועדה כוללת את היו"ר נדב טופולסקי, מנכ"ל הערוץ אמיליאנו קלמזוק, חבר הדירקטוריון אברהם נתן ויו"ר דירקטוריון החדשות אייל דה פאו - שגם משמש כממלא מקום המנכ"ל עד מינוי מנכ"ל קבע כפי שדורשות תקנות הרשות השנייה.

כעת, כך מעריכים בחדשות 13, ברשת מחפשים את הגורם שיוכל לבצע את הקיצוץ העתידי המדובר. הראיה התומכת בהערכה זו קשורה לעובדה שוילנסקי איננה עיתונאית, ועיקר מומחיותה בהפקה. בחברה היא נתפסת כמועמדת נוחה לרשת שתוציא את הקיצוץ לפועל בלי שתוכל להתנגד עיתונאית. גורם בכיר בחדשות 13 אמר לוואלה ברנז'ה: "ברשת מחפשים מי שיבוא בקלות לעשות את הקיצוץ".

מרשת 13 נמסר בתגובה: "דירקטוריון חברת החדשות מינה ועדת איתור שתנהל הליך מסודר ומקצועי לבחירת מנכ"ל לחברת החדשות. הועדה בוחנת מועמדים וכשיהיה מה להודיע- נודיע על כך בצורה מסודרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully