וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדשות 13 שידרו כתבה בהשתתפות חטופה ללא אישורה

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 13:20

הכתבה, שעלתה גם ב-ynet וירדה מהאוויר לבקשת מורן סטלה ינאי, שודרה ככל הנראה בניסיון להקדים ראיון שנערך עמה לחדשות סוף השבוע של 12. בחדשות 13 מגלגלים את האחריות למטה החטופים, אלא שסטלה ינאי אף התקשרה ישירות לעורכים במהדורה

מורן סטלה ינאי. חדשות 13, צילום מסך
מורן סטלה ינאי/צילום מסך, חדשות 13

שוב, חציית קו במסחרה של אייטמים על חשבון חטופים: במהדורה המרכזית של חדשות 13 שודרה אתמול (רביעי) כתבה בהשתתפות החטופה מורן סטלה ינאי, זאת בניגוד להסכמתה.

בכתבה, שקודמה תחת הסטרייפ "התחננתי על חיי", הוסבר כי "מורן סטלה ינאי מספרת לראשונה על רגעי החטיפה מהמסיבה ברעים, ההתחזות לערביה, המכות מההמון העזתי - והמחבלים שאילצו אותה להתפשט מולם. בדמעות היא סיפרה: 'שום דבר לא יכול להכין אותך למצב כל כך חסר אונים'". הכתבה התבססה על חומרים שהקליטה לפני מספר חודשים סטלה ינאי עבור מטה החטופים, ומאוחר יותר ביקשה לגנוז אותם. לוואלה ברנז'ה נודע כי גם אמש, לפני השידור, יצרה סטלה ינאי קשר עם עורכים במהדורה וניסתה למנוע את השידור - אך אלו סירבו לבקשתה.

מאוחר יותר עלתה אף כתבת פולו-אפ עם החומרים באתר ynet, אלא ששם בחרו להוריד אותה מהאוויר לבקשתה.

מורן סטלה ינאי ב-ynet. YNET, צילום מסך
מורן סטלה ינאי ב-ynet/צילום מסך, YNET

בחדשות 13 טוענים כי מי שאישר לשדר את החומרים הוא מטה החטופים, אלא שבמטה מכחישים שניתן אישור כזה, וטוענים כי לא הכירו את העובדה שבידיי חדשות 13 יש את החומרים והם אמורים להתפרסם.

ההערכה היא כי הלחץ לשדר את החומרים הגנוזים נבע מהעובדה שבחדשות 12 ישדרו בחדשות סוף השבוע כתבה נרחבת בהשתתפות סטלה ינאי, אליה הצטרף בחודשים האחרונים צוות החברה, ואליו היא גם מתראיינת. סטלה ינאי אף התראיינה לחן ליברמן בתוכנית "עובדה" בקשת 12 לפני כחודשיים.

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "הכתבה שודרה בתיאום עם מטה החטופים ובאישורו". ממטה החטופים טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully