וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראה נדיר: ערד ניר פרץ בבכי עם ההודעה על שחרור החטופים

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 8.6.2024 / 15:01

הידיעה על שחרור מהשבי בעזה של ארבעת החטופים הובילה גם את העיתונאים קרי הרוח ביותר להזיל דמעה, אחדים מהם היו מגיש חדשות 12 והכתב הצבאי ניר דבורי. צפו

רגעי השידור המרגש והדרמטי של חדשות 12 בהובלת ערד ניר עם הבשורה על חילוצם של ארבעת החטופים בחיים/חדשות 12

הידיעה על שחרור מהשבי בעזה של ארבעת הובילה גם את העיתונאים קרי הרוח ביותר להזיל דמעה, אחד מהם היה מגיש חדשות 12 ערד ניר שהידיעה הגיעה במשמרת שלו. בדמעות בישר ניר על שחרור החטופים בחיים. צפו.

מוקדם יותר היום (שבת) לוחמי ימ"מ חילצו את החטופים נועה ארגמני, שלומי זיו, אלמוג מאיר ז'אן ואנדרי קוזלוב בעודם בחיים. לוחם ימ"מ נפצע באורח אנוש בחילוץ. צה"ל אסף מודיעין רלוונטי ולמד את מתווה השטח שבועות לפני שהמבצע יצא לפועל. הוא לווה באש כבדה מהאוויר, מהים והיבשה, כשהפלסטינים מדווחים על פצועים והרוגים רבים באזור מחנה הפליטים נוציראת, וכן על מבנים שקרסו ועל מטוסי ומסוקי קרב רבים באוויר.

מדובר במבצע שהתרחש באופן חריג לאור יום, כשפקודת היציאה לדרך ניתנה בשעה 11:00 בבוקר. ארבעת החטופים חולצו משני מוקדים שונים במחנה הפליטים שבמרכז הרצועה. מפקד חיל האוויר, הרמטכ"ל ניתרו את מהלך המבצע מהבור בקריה.

נועה ארגמני בת ה-26 נחטפה יחד עם בן זוגה אבינתן אור מהמסיבה ברעים. בתיעוד רגע חטיפתם שפורסם על ידי חמאס, נראית נועה זועקת לעזרה בעוד מחבלי חמאס מחזיקים בה על אופנוע, בבן זוגה אבינתן אוחזים ארבעה מחבלים. אמא של נועה, ליאורה ארגמני, מתמודדת בימים אלו עם סרטן סופני, ומשאלתה הייתה להספיק ולחבק את בתה.

עוד בוואלה!

"כתבו שהפכתי לסיוט של נתניהו. זה מאד מחמיא לי"

לכתבה המלאה
נועה ארגמני לנשיא: "אני כל כך שמחה להיות פה"/ללא

שלומי זיו, בן 43, עבד כמאבטח בפסטיבל נובה ברעים. הוא נחטף לעזה על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר. בבוקר האירוע התקשרה אליו אחותו רויטל ושמעה אותו בטלפון רץ ומתנשף. הוא הספיק להגיד לה שהוא יחזור אליה אך השיחה נותקה.

אלמוג מאיר ז'אן, בן 21 מאור יהודה, נחטף גם הוא ממסיבת הטבע ברעים. הוא היה חייל משוחרר שהיה אמור למחרת המסיבה להתחיל לעבוד בחברת תקשורת גדולה. באותו בוקר הספיק להתקשר לאמו אורית וסיפר לה שסגרו את המסיבה כי יש טילים ויריות סביבו. הוא אמר לה שהוא אוהב אותה ומאז ניתק הקשר.

אנדריי קוזלוב בן ה- 27, עלה לארץ מרוסיה לבדו לפני כשנה וחצי. הוא חי עם חברים מפרויקט מסע לעולים חדשים שבו לקח חלק. בשבת השחורה של 7 באוקטובר עבד אנדריי כמאבטח בפסטיבל נובה ברעים. קוזלוב הספיק לשלוח הודעות לחבריו שאין לו לאן לברוח והקשר עמו נותק בשעה 09:00. שלושה שבועות לאחר מכן, משפחתו עודכנה כי הוא נחטף לעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully