וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתאגיד הוחלט: ליאור לנדנברג ימונה למנכ"ל חדשות כאן 11

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 12:49

לנדנברג, לשעבר ראש מערכת החדשות בוואלה וכיום סמנכ"ל התוכן של חדשות 13, יחליף את ברוך שי שהודיע לפני מספר שבועות על סיום תפקידו, לפני המועד הרשמי

ליאור לנדנברג. ראובן קסטרו
ליאור לנדנברג/ראובן קסטרו

ועדת האיתור של תאגיד השידור הציבורי בחרה בליאור לנדנברג לתפקיד מנכ"ל חטיבת החדשות. לנדנברג משמש בשנה האחרונה כסמנכ"ל חדשות 13, ולפני כן שימש כראש מערכת החדשות של אתר וואלה.

קודם לכן, לנדנברג (46) שימש במשך כ-14 שנים בתפקידי ניהול ועריכה בכירים בעיתון מעריב, ולאחר מכן במגוון תפקידים בחדשות עשר, בין היתר כמנהל התוכן ורכז הכתבים. בתפקידו האחרון בחברה שימש 4 שנים כעורך המהדורה המרכזית של חדשות עשר, תחת המנכ"ל אז גולן יוכפז, המשמש כיום כמנכ"ל תאגיד השידור. השניים, שסוגרים כעת מעגל, ליוו במשותף את האיחוד של חברת החדשות עם רשת 13.

לנדנברג נבחר בתום הליך סדור שכלל ועדת איתור בראשות המנכ"ל יוכפז, ראש מועצת תאגיד השידור גיל עומר וסמנכ"לים נוספים בתאגיד. כפי שנחשף בימים האחרונים בוואלה ברנז'ה, לקו הגמר הגיעו לצד לנדנברג ראש מערכת החדשות בגלובס לשעבר וכיום עורך ב"רלוונט" רועי ברק, סגניתו של ברוך שי אילאיל שחר ועורך "המקור" עידו תמרי.

עדות ברוך שי במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 10 ביולי 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
עדות ברוך שי במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 10 ביולי 2023/פלאש 90, יונתן זינדל

ליאור לנדנברג יחליף את ברוך שי, שפורש כשבע שנים אחרי שנכנס לתפקידו, ופחות משנה לסיום הכהונה, במייל ששלח לעובדים לפני מספר שבועות כתב שי בין היתר: "אחרי יותר משבעה חודשי מלחמה בהן העבודה היתה אינטנסיבית עוד יותר, מסביב לשעון, החלטתי לפרוש. אני מתכנן לסיים בסוף אוגוסט, אחרי שבע שנים וחצי כמנהל החטיבה, לנוח מאחד התפקידים המאתגרים והמורכבים בעולם התקשורת הישראלי, ולבלות את חגי תשרי עם משפחתי האהובה, שלומית וארבע בנותיי, לראשונה זה שנים".

שי צפוי לפרוש מתפקידו באוגוסט. כאן חדשות היא חטיבת החדשות הגדולה בישראל, עם כ-500 עובדים.

בתאגיד אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully