וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע הבג"ץ נגדה: יוליה שמאלוב-ברקוביץ' קובעת מציאות בשטח - וממנה סמנכ"ל תוכן

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 16:10

ניר (שוקו) מצטרף לחדשות 13 בתפקיד סמנכ"ל - כך מאשרת החברה בתגובה לפרסום בוואלה ברנז'ה. כהן שימש במגוון תפקידים בקבוצת ידיעות אחרונות, וכיום הוא עורך ומגיש באולפן האתר. עובדי החדשות: "כל עוד שמאלוב-ברקוביץ' בתפקיד, לא נשתף פעולה"

ניר ("שוקו") כהן. יח"צ,
ניר ("שוקו") כהן/יח"צ

יוליה שמאלוב-ברקוביץ' עובדת: ניר (שוקו) כהן מצטרף לחדשות 13 בתפקיד סמנכ"ל תוכן ודיגיטל - כך מאשרת היום (ראשון) החברה בתגובה לפרסום בוואלה ברנז'ה.

כהן יחליף את סמנכ"ל התוכן היוצא של החברה ליאור לנדנברג, שכזכור יעבור לנהל את חטיבת החדשות של תאגיד השידור הציבורי.

כהן שימש ב-17 השנים האחרונות במגוון תפקידים עיתונאיים בקבוצת ידיעות אחרונות ביניהם סגן עורך אתר ynet וראש חטיבת החדשות המאוחדת של קבוצת ידיעות אחרונות. בשנים האחרונות הוא משמש כעורך האחראי ומגיש באולפן החדשות באתר. בחודשים האחרונים כותב טור פוליטי קבוע במוסף לשבת.

הודעת המינוי של שמאלוב-ברקוביץ' יצאה עם תגובה של מנכ"ל רשת 13 בלבד - עדות לקשר שמנסים לחזק ברשת 13 בין חברת החדשות לערוץ, זאת למרות שכללי הרשות השנייה קובעים על הפרדה בין שתי החברות. בנוסף, יש הרואים בפרקטיקה הזו ניסיון לרכך את המינוי מול עובדי החדשות, שמחרימים כאמור את המנכ"לית.

ברקע המינוי כאמור, דיון סוער בבג"ץ ביום חמישי האחרון בעתירה של עובדי חדשות 13 נגד ההנהלה בשאלת מינויה של שמאלוב-ברקוביץ'. במקביל, עובדי החברה מממשיכים להחרים אותה.

אמיליאנו קלמנזוק מנכ"ל רשת 13 מסר בתגובה: "כהן מביא איתו לצד רקורד מקצועי מרשים כעיתונאי גם כישורי ניהול וניסיון בפלטפורמות שונות של תקשורת. אני משוכנע שניסיון זה יהווה נכס להצלחת ערוץ 13, לעיתונאים, ולעובדים. מאחל לו הצלחה".

יו"ר ועד עובדי חדשות 13 מתן חודורוב מסר בתגובה: "לעיתונאי חדשות 13 אין דבר נגד ניר (שוקו) כהן, ולמיטב זכרוני אני לא מכיר אותו אישית. עם זאת, התנגדותנו הגורפת למינויה של יש"ב כמנכ"לית, כוללת מאליה התעלמות מכל מינוי שהיא מבצעת - ודאי בעמדה רגישה כמו סמנכ"ל התוכן, שדרכה ניתן להשתלט על המערכת כולה. כל עוד היא בתפקיד, לא נשתף פעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully