וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסמו ומחקו: הפוסט המסגיר של לשכת העיתונות הממשלתית על חיסול הנייה

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 12:18

בפוסט של לע"מ נראה ראש הלשכה המדינית של חמאס כשחותמת 'חוסל' מוטבעת על מצחו. הפוסט אומנם הוסר אחרי כמה דקות, אך בתקשורת העולמית כבר מיהרו והתייחסו לפוסט כאישור רשמי של ישראל שהיא אחראית לתקיפה

מחלקים בקלאוות אחרי החיסול של הנייה/יניר יגנה

לשכת העיתונות הממשלתית פרסמה היום (רביעי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלה בשפה האנגלית, ובו הודיעה על חיסול ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמאעיל הנייה. בפוסט נראה ראש הלשכה המדינית של חמאס כשחותמת 'חוסל' מוטבעת על מצחו. אחרי כמה דקות התמונה הוסרה מחשבון הפייסבוק, אך בתקשורת העולמית כבר מיהרו והתייחסו לפוסט כאישור רשמי של ישראל שהיא אחרית לתקיפה.

הפוסט של לשכת העיתונות הממשלתית על חיסול הנייה. מתוך פייסבוק, צילום מסך
"חוסל" הפוסט של לשכת העיתונות הממשלתית על חיסול הנייה/צילום מסך, מתוך פייסבוק

למרות שהעמדה הרשמית של ישראל היא אי לקיחת אחריות על חיסולו של מנהיג הלשכה המדינית של חמאס, מוקדם יותר היום, התייחסו מספר שרים לתקיפה.

השר עמיחי אליהו פרסם ציוץ בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) ובו רמז על כך שישראל עומדת מאחורי התקיפה. השר אליהו ציטט פסוק מתהילים לפיו: "אֶרְדּ֣וֹף א֭וֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵ֑ם וְלֹֽא־אָ֝שׁ֗וּב עַד־כַּלּוֹתָֽם", והוסיף: "זו הדרך הנכונה לנקות את העולם מהזוהמה הזו. לא עוד הסכמי "שלום"/כניעה מדומיינים, לא עוד רחמים כלפי בני המוות הללו. יד הברזל שתכה בהם, היא זו שתביא לשקט ומעט נחמה ותחזק את היכולת שלנו לחיות בשלום עם אותם שחפצים בשלום. מותו של הנייה הופך את העולם למעט טוב יותר".

גם שר התקשורת שלמה קרעי הגיב לחיסול, כשכתב בחשבון ה-X שלו "כֵּן יֹאבְדוּ כָל אוֹיְבֶיךָ ה'". שר התפוצות עמיחי שיקלי פרסם סרטון בו נראה הניה יושב בקהל שקורא "מוות לישראל", והוסיף את הכיתוב "תזהר במה שאתה מבקש".

עוד בוואלה

בקבוק תבערה הושלך לביתו של איש העסקים דודי ורטהיים, קשת: "הסתה שחצתה כל קו אדום"

לכתבה המלאה
הציוץ של השר עמיחי אליהו אחרי חיסול הנייה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הציוץ של השר עמיחי אליהו אחרי חיסול הנייה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יו"ר הדמוקרטים יאיר גולן כתב כי התקיפה הייתה הצלחה - אך עכשיו זה זמן להחזיר את החטופים הביתה. "חיסול ראשי הזרוע הצבאית של חמאס, חיזבאללה וראש הזרוע המדינית של חמאס הם הצלחה ביטחונית חשובה", כתב. "115 חטופות וחטופים עדיין לא שבו הביתה. זמן חטופים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully