וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי ערוץ 14 קראו לנטוש את לאומי - והבנק רשם חודש שיא בגיוס לקוחות

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 21:44

ברקע קמפיין הרשת שהובילו אנשי ערוץ 14, בהם המגיש ינון מגל, נגד בנק לאומי בשל העובדה שאינו מפרסם בערוץ - מייל פנימי שהגיע לידי וואלה חושף עד כמה השפעתו הייתה קלושה. הנה הפרטים

ינון מגל בערוץ 14/ערוץ 14

האם הקמפיין שהובילו אנשי ערוץ 14 נגד בנק לאומי עבד? התשובה: בהחלט, אבל ככל הנראה שבעיקר לטובת הבנק - כך עולה ממסמך פנימי שנשלח היום (חמישי) לעובדי הבנק והגיע לידי וואלה.

תזכורת: בתחילת יולי עלה הבנק בקמפיין שיווקי עם פרזנטור הבנק השחקן גל תורן, בהשתתפות הזמר עומר אדם. הקמפיין שם במוקד את זמינות מנהלי סניפי הבנק ללקוחות. במקביל, ב-17 ליולי החל מגיש "הפטריוטים" ינון מגל בקמפיין נגד הבנק, שבדומה למרבית החברות הגדולות במשק - אינו מפרסם בערוץ. למגל הצטרפו גם מגישי הערוץ שמעון ריקלין, סוקר הבית של הערוץ (ושל הליכוד) שלמה פילבר, ודמויות נוספות המזוהות עם ראש הממשלה.

למעלה מ-320 ציוצים של מגל, ועוד עשרות פוסטים שלו ושל אחרים בשלל המדיות קראו לציבור "הימין" לנטוש את הבנק במחאה על העובדה שאינו מפרסם בערוץ הנתמך ומזוהה עם נתניהו. ה"קמפיין" כלל גם דיווחים של עובדים שהצהירו שיעזבו את הבנק בשל מדיניותו. בהקשר זה יצוין כי למעט השקעה מינורית בפרסום של בנק מזרחי-טפחות בחודש ינואר, גם שאר הבנקים הגדולים נמנעים מלפרסם בו, ככל הנראה מתוך חשש להיות מזוהים עם תכניו.

מייל פנימי של בנק לאומי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מייל פנימי של בנק לאומי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אלא שממייל פנימי שנשלח לעובדי הבנק והגיע לידי וואלה עולה שהקמפיין, שזכה לאלפי לייקים וסיקור עוקב בתקשורת - לא ממש נשא פירות: בחודש יולי האחרון - תחת הקריאות מימין - נשבר שיא של העשור האחרון במצטרפים חדשים ללאומי.

ובפירוט: מינואר עד יוני כולל - הצטרפו לבנק 4,500 לקוחות חדשים בממוצע בכל חודש. ביולי נשבר שיא חדש - עם 7,930 לקוחות חדשים - כאמור שיא חודשי לעשור האחרון. ניתן להניח שמדובר בגידול של מאות אחוזים ביחס לשנה שקדמה.

גורמים הקשורים לקמפיין ממשרד הפרסום מקאן מודים שהיו גם כמה שיחות נטישה שהגיעו למוקד הבנק, אלא שאלו מוערכות בעשרות בודדות, ברמת הטעות הסטטיסטית.

לפני שנה, סביב ניסיון ההפיכה המשטרית וקמפיין דומה שהפעילו גורמים בערוץ 14 נגד חברת שטראוס, נחשף בוואלה ברנז'ה אודות חרם שקוף על הערוץ מצד מותגים שפרסמו בחודש יולי (2023) במיליוני שקלים בקשת 12 ורשת 13 - בזמן שלא השקיעו שקל ב-14. בין המותגים: פרוקטר & גמבל, קבוצת קרסו, הפניקס, תנובה, טבע, מקס ואחרים. חלקם, כמו בנק דיסקונט ומותג האשראי MAX לא פרסמו בערוץ חודשים או בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully