וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא המדליות ההיסטורי - ושיאי הרייטינג: ארטיום דולגופיאט בראש

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 12:23

מנתונים לא רשמיים שהגיעו לידיי וואלה ברנז'ה עולה כי המתעמלת הטובה בכל הזמנים, סימון ביילס זכתה במדליית הזהב השלישית שלה וכך גם ל-13% צפייה. דולגופיאט, האלוף האולימפי מטוקיו עם 17.8%. לנתונים המלאים

ארטיום דולגופיאט אחרי הזכייה במדליית כסף בפריז 2024/יניב טוכמן

שיא המדליות ההיסטורי של ישראל - ושיאי הרייטינג שנרשמו למשחקים: בסוף השבוע האחרון נרשמו הצלחות מדהימות בג'ודו, בגלישת הרוח וכמובן הישגו של דולגופיאט בהתעמלות. כל אלו הובילו את ישראל לשש מדליות בפריז 2024, יותר מבכל אולימפיאדה אחרת, עם אחוזי רייטינג מרשימים.

ועדת המדרוג איננה מפרסמת את נתוני הצפייה בערוץ הספורט - המשדר באופן בלעדי את המשחקים האולימפיים - אך מנתונים לא רשמיים שהגיעו לידיי וואלה ברנז'ה עולה כי השייטת שרון קנטור וזכייתה במדליית הכסף השיגה 12.2% צפייה ממשקי הבית היהודים. כאשר התנגנה התקווה על הפודיום, השייט תום ראובני זכה במדליית זהב אולימפית ראשונה בפריז, אחוזי הרייטינג עמדו על 15.1% במקצה ו-11% בזכייה במדליה. המתעמלת הטובה בכל הזמנים, סימון ביילס זכתה אתמול (שבת) במדליית הזהב השלישית שלה וכך גם ל-13% צפייה.

את היום הגדול ביותר בתולדות הספורט הישראלי חתם ארטיום דולגופיאט, האלוף האולימפי מטוקיו עם אחוזי צפייה גבוהים של 17.8% בערוץ. כאמור, מדובר בנתונים מרשימים, בעוד שנותרו שבעה ימים עד טקס סיום המשחקים האולימפיים.

פיטר פלצ'יק עם מדליית הארד האולימפית, פריז 2024. רויטרס
פיטר פלצ'יק עם מדליית הארד האולימפית, פריז 2024/רויטרס

גם המשחקים של נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל ששודרו בשבוע שעבר השיגו נתונים נאים: המשחקים מול מאלי, פרגוואי ויפן הגיעו ל-10 אחוזים, כשתחרויות של ישראלים אחרים סבבו את ה-8-9 אחוזי צפייה.

ומה באשר למהדורות החדשות בערוצים המסחריים:

בגזרת חדשות השבת - חדשות 12 מובילה עם 16.3%, חדשות 13 עם 7.1%, חדשות 14 עם 6% וחדשות כאן 11 עם 5.4% בלבד.

בגזרת שישי - "אולפן שישי" של קשת 12 עם 13.1%, חדשות 13 עם 5.2% וכאן 11 עם 3.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully