וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לסאגה: יוליה שמאלוב-ברקוביץ' וחדשות 13 הגיעו להסכמות על פרישתה

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 23:22

חודש אחרי שנחתם ההסכם עם העובדים, הנהלת רשת 13 סיכמה עם שמאלוב-ברקוביץ' כי תמשיך לכהן כיועצת לרשת 13 לענייני ועדת המדרוג ע"פ ההסכם עימה עוד טרם מינויה לתפקיד מנכ"לית החדשות. לפי הערכות, יש"ב תקבל משכורת של שנתיים - על חודשיים בתפקיד

יוליה שמאלוב ברקוביץ'. חיים גולדברג, פלאש 90
יוליה שמאלוב ברקוביץ'/פלאש 90, חיים גולדברג

סוף לסאגה: כחודש אחרי שחתמה על הסכם עם העובדים, הנהלת רשת 13 ויוליה שמאלוב-ברקוביץ' הגיעו להסכמות על סיום תפקידה. לפי ההערכות, שמאלוב-ברקוביץ' תקבל את מלוא השכר עבור שנתיים של כהונה למרות ששימשה חודשיים בתפקיד. בנוסף, שמאלוב-ברקוביץ' תמשיך לכהן כיועצת לרשת 13 לענייני ועדת המדרוג ע"פ ההסכם עימה עוד טרם מינויה לתפקיד מנכ"לית החדשות.

אתמול (שני) התקיימה ישיבת דירקטוריון בה ההנהלה נמנעה מלממש את ההסכם שחתמה עם העובדים - הסכם שכולל את פרישתה. בהנהלה נתנו לשמאלוב-ברקוביץ' ארכה נוספת לחתימה על פרישה מרצון וניסו להימנע מהליך פיטורים - שעשוי להיגרר זמן רב ולהעמיד את החברה חשופה לתביעות עתידיות.

מוקדם יותר היום הפעילו העובדים לחץ אחרון על ההנהלה מחשש שזו לא תגיע להסכמות עם יש"ב ומנגד לא תפטרה. "במצב שנוצר, לא נותרה ברירה אלא לפתוח מחדש במאבק ליישום ההסכם, שיוביל למינוי מנכ"ל/ית ויאפשר לחברה לשוב ולתפקד. כצעד ראשון, אנו מודיעים על ביטול השתתפותם של כל עובדי חדשות 13 בצילומי הפרומו שנקבעו החל ממחר. מגישי, כתבי ועובדי החברה מונחים בזאת שלא לקחת חלק בצילומים אלה, עד להודעה חדשה. בהמשך נעדכן אתכם בפעולות נוספות שבכוונתנו לנקוט במישור המשפטי, התקשורתי והפנים ארגוני", נכתב מטעם הוועד רק הבוקר. כעת כאמור, הנושא נפתר.

עיתונאי חדשות רשת 13 נגד מינוי  יוליה שמאלוב-ברקוביץ למנהלת והעורכת הראשית של החברה ביה"מש העליון 25 ביולי 2024. רוני כנפו
עיתונאי חדשות רשת 13 נגד מינוי יוליה שמאלוב-ברקוביץ למנהלת והעורכת הראשית של החברה ביה"מש העליון 25 ביולי 2024/רוני כנפו

מנכ"ל רשת 13 אמיליאנו קלמזוק מסר בתגובה: "במהלך התקופה שעבדנו זה לצד זה גיליתי אישה חכמה ונחושה. יוליה היא אחת הנשים המנוסות בתחום המדיה והתקשורת, ורשת תמשיך להרוויח מניסיונה העשיר בתפקיד יועצת של הערוץ לענייני ועדת המדרוג".

יוליה שמאלוב ברקוביץ מסרה בתגובה: "הגעתי מתוך שליחות לנסות לאחד את כל חלקי העם סביב מהדורת השבט של חדשות 13, דווקא בתקופה זאת. לצערי הדבר לא הסתייע.אני מאחלת לרשת שתדע ליישם את החזון שהצעתי."

מנציגות עובדי חדשות 13 נמסר: "אמנם באיחור של כמה שבועות, עכשיו זה באמת מאחורינו. תודה לנציגי "רשת" בדירקטוריון שעמדו בהתחייבותם לעובדים למרות הקשיים שבהם נתקלו. אנו מצפים למינוי מנכ"ל מקצועי לחברת החדשות, שישקם אותה מהמשבר הקשה בתולדותיה, ומתכוונים להתייצב מאחוריו. בהצלחה לגב' שמאלוב ברקוביץ' בהמשך דרכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully