וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדלבליט תובע את חדשות 12: אל תפרסמו חומרים מהטלפונים של אפי נוה

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 20:38

היועמ"ש לשעבר מבקש מביהמ"ש לקבוע כי פרסום ההקלטות היה בניגוד לצו איסור הפרסום. לכאורה, הצו אוסר על פרסום החומרים שיש בפלאפון של נוה ושהופצו בזמן פרוץ פרשת מין תמורת מינויים. לשידור המקורי של ההקלטות על ידי עמית סגל לא צורפה תגובתו

בווידאו: מנדלבליט: ביטול עילת הסבירות - ריסוק עצמאות מערכת המשפט/נפתלי חזקיה

היועמ"ש לשעבר אביחי מנדלבליט הגיש תביעה בבית המשפט המחוזי בת"א נגד חברת חדשות 12, בתביעה הוא מבקש שבית המשפט יקבע שעל חדשות 12 אסור לפרסם כל חומר נוסף שיש ברשותם מהטלפונים של אפי נוה.

נזכיר: אתמול (רביעי) שודרה במהדורה המרכזית של חדשות 12 ההקלטות חושפות את דעותיו הלא מאד סימפטיות של מנדלבליט על גורמים שונים במערכת המשפטית, כמו גם את הפוליטיקה הקטנה שמאחורי מינויו לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה - על ידי נתניהו. כאן יש להזכיר כי מנדלבליט הוא היועץ המשפטי שהחליט על הגשת כתב אישום נגד נתניהו והפך לשנוא על תומכיו.

את הפרסום של עמית סגל יש לשפוט רק כך: מה משרת את נתניהו >>>

עוד מבקש מנדלבליט מביהמ"ש לקבוע כי הפרסום אתמול היה בניגוד לצו איסור הפרסום שחל לכאורה על החומרים שיש בפלאפון של נוה ושהופצו בזמן פרוץ פרשת מין תמורת מינויים.

אביחי מנדלבליט ,אפי נווה. פלאש 90, עיבוד תמונה
בקשה למניעת השידור אמש שהוגשה לבית המשפט השלום בת״א נדחתה. אביחי מנדלבליט ,אפי נווה/עיבוד תמונה, פלאש 90

בקשה למניעת השידור אמש שהוגשה על ידי מנדלבליט לבית המשפט השלום בת"א נדחתה. בכתב התביעה מנדלבליט מצרף את הודעות האס אם אס שבהם הוא התבקש לתת תגובה לכתבה שפורסמה. מנדלבליט, למי שצפה בכתבה, לא נתן תגובה.

בהקשר זה, השופטת דליה גנות סיפרה היום בשיחה עם וואלה על התחושות שלה כאשר היא שמעה את הקלטות אפי נוה ואיתן אורנשטיין שפורסמו בעיתון הארץ: "הרגשות היו קשים מאד, אפי הופיע אצלי הרבה באולם הוא טיפוס נכלולי ולא ציפיתי ממנו לשום דבר".

עם זאת, גנות מספרת כי "בשנת 2019 פניתי אליו ביקשתי את סיוע לשכת עו"ד הוא ענה לי בהתנשאות בלתי נסבלת ובזה נגרה האינטראקציה שלי איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully