וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 14 אומרים שישדרו מטקס הזיכרון הלאומי. המארגנים: לא מכירים פנייה מטעמם

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 14:33

ערוץ 14: "נשדר מהטקס של משפחות החטופים". גורם בכיר בהפקת הטקס לוואלה: "פנינו לכל ערוצי התקשורת בישראל. ההודעה שפורסמה אתמול שיקפה את כל מי שאישרו שישדרו"

ינון מגל בערוץ 14/ערוץ 14

בערוץ 14 הוציאו היום (רביעי) הודעה מיוחדת, שעדיין לא ברור מה טיבה. "בניגוד לפייק ניוז שפורסם אמש, ערוץ עכשיו 14 מתכוון לשדר מהטקס של משפחות החטופים. צר לנו שלא פנו אלינו לפני הפרסום השקרי לקבלת תגובה", נכתב מטעם הערוץ. בהודעה לא נכתב האם בערוץ ישדרו את כל הטקס או רק חלקים ממנו. בנוסף, יש לציין שלא מדובר בטקס של משפחות החטופים כפי שנכתב בהודעת הערוץ, אלא של כלל המשפחות שנפגעו ב-7/10.

אלא שגורם בכיר בהפקה אומר לוואלה שהם לא מכירים פנייה מטעם הערוץ, וכי הם פנו לכל ערוצי התקשורת בישראל ו"ההודעה שפורסמה אתמול שיקפה את כל מי שאישרו שישדרו".

טקס הזיכרון הלאומי שייערך בפארק הירקון ב-7.10 זוכה לתשומת לב רבה בארץ ובחו"ל, כאשר לפי הודעת "קומו" העומדת מאחוריו, מרבית ערוצי הטלוויזיה בישראל הודיעו כי ישדרו בשידור חי מהטקס שיזמו משפחות השבעה באוקטובר, וביניהם ערוצים 11, 12, 13, הכנסת, 9, וערוצים נוספים. ערוץ 14, הנחשב למזוהה עם ראש הממשלה, הודיע כאמור רק היום על כך שישדר מהטקס. .

רותם סלע, חנוך דאום. צילום: דייב שחר, Creative Commons, עיבוד תמונה
רותם סלע, חנוך דאום/עיבוד תמונה, צילום: דייב שחר, Creative Commons

בהודעה שהוציאו אתמול מארגני הטקס נכתב כי "כ-50 גופי תקשורת בינלאומיים כבר עדכנו על הגעתם לסקר את הטקס שמעורר עניין רב ברחבי העולם. בין המדינות הם מונים את: ארה"ב, סין, רוסיה, ארגנטינה, יפן, אוסטרליה, איחוד האמירויות, הודו, שוודיה, פורטוגל, פוארטו ריקו, מקסיקו וכלל סוכנויות הידיעות המרכזיות בעולם. עוד אומרים המארגנים כי עשרות רבות של קהילות מישראל ומכל רחבי העולם פונות בבקשה לשדר את הטקס ממקומות מרכזיים".

כזכור, אחרי המחלוקת באשר למועד שידור הטקס, מארגני הטקס הלאומי החליטו להקדים ולשדר אותו לפני הטקס הממשלתי, ובשעה 21:15 ישדרו ערוצי הטלוויזיה קלטת של הטקס הממלכתי שהפיקה הממשלה.

את הטקס תנחה השחקנית והדוגמנית רותם סלע לצדו של חנוך דאום, בהשתתפות מיטב אמני ישראל. לפי המארגנים, כ-40,000 כרטיסים ששוריינו (בחינם, מטעמי אבטחה) לטקס אזלו תוך 8 שעות.

המארגנים אומרים עוד כי מעבר למטרתו המרכזית של הטקס בזיכרון הנופלים ובהנצחתם,, הטקס יעלה את המודעות לזוועות שביצע החמאס ב-7.10, ואת הימצאותם של חטופים ברצועת עזה, לצופים בכל רחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully