וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב "אולפן שישי" שי גל מצטרף ל"עובדה"

29.6.2017 / 19:20

לוואלה ברנז'ה נודע כי כתב "אולפן שישי" שי גל, שהחל את הקריירה שלו כתחקירן ב"עובדה", עוזב את חדשות 2 ויצטרף בקרוב לתוכנית התחקירים של קשת במקומה של נסלי ברדה

שי גל. ניב אהרונסון
שי גל/ניב אהרונסון

כתב "אולפן שישי" שי גל עוזב את חדשות 2 ומצטרף ל"עובדה" – כך נודע לוואלה ברנז'ה. גל, שהחל את הקריירה העיתונאית שלו כתחקירן ב"עובדה" לפני למעלה מעשור, יצטרף לעונה הבאה של תוכנית התחקירים של קשת, שהשיגה נתוני צפייה נאים בחציון הראשון של 2017 והממוצע העונתי שלה עמד על 27.2%. עדיין לא ידוע מי יחליף אותו במערכת "אולפן שישי" שעברה מספר טלטלות בחודשים האחרונים, והרייטינג שלה נמצא במגמת ירידה כשהממוצע של מחצית 2017 עומד על 14.1%.

כזכור, בנובמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 2, אמנון אברמוביץ' נעדר מפאנל "אולפן שישי" במשך מספר שבועות, כאשר על פי הערכות, הסיבה להיעדרות הייתה נעוצה בחילוקי דעות עם איתי דנקנר, עורך "אולפן שישי". לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי דנקנר הקדים את יציאתו לחופשת מחלה מתוכננת, בעקבות הכתבה מעוררת המחלוקת על מסיבות הרווקים בבוקרשט.

הכתבה עוררה סערה ברשתות החברתיות בקרב צופים רבים, וכמה ימים לאחר שידורה פורסם בוואלה ברנז'ה כי המרואיין המרכזי בכתבה כלל לא חגג מסיבת רווקים מכיוון שאינו בזוגיות – כאשר לטענתו הכתב עומרי קרונלנד ידע זאת. עוד פורסם על פי "המקום הכי חם בגיהינום" כי הלימוזינה ונערת הליווי נשכרו על ידי חברת החדשות בשביל הצילומים. הכתבה ירדה מיד לאחר מכן מהאוויר. מלבד דנקנר, מנכ"ל חדשות 2 אבי ויס השעה את קרונלנד מתפקידו.

בחודש אפריל האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה כי נסלי ברדה עוזבת את מערכת "עובדה" לאחר 3 שנים. ברדה ממשיכה לעבוד בקשת בפרוייקטים שונים, ובין היתר תגיש רצועות אקטואליה שונות ותפתח עבור קשת סדרות דוקו חדשות, כחלק מהיערכות הזכיינית לפיצול ערוץ 2 בנובמבר.

גל מסר בתגובה: "אני רוצה להודות לחדשות ערוץ 2, שהיו עבורי בית אישי ומקצועי ב-13 השנים האחרונות. במיוחד למנכ"ל אבי וייס, לגיא סודרי, לאיתי דנקנר ולכל הצוות הנפלא של 'אולפן שישי', וכמובן לצוותי הצילום והעורכים שהיו איתי במאות סיפורים. את הקריירה העיתונאית שלי התחלתי ב'עובדה' כתחקירן. אני מתרגש לסגור מעגל ולהצטרף לצוות 'עובדה'".

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully