וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם זק חוזר הביתה

אמילי גרינצווייג

18.7.2011 / 14:47

זק, עורך ובמאי "האח הגדול" שקל לפרוש עם תום העונה השלישית, אולם לאחרונה ביקש לחזור ויעמוד בראש ההפקה גם בעונה הקרובה. מיטל בבילה, שהיתה אמורה להחליפו, תעזוב את הבית

יורם זק יביים ויערוך את העונה הבאה של האח הגדול, כך הודיעה היום זכיינית ערוץ 2 קשת.

בתום העונה הקודמת ביקש זק לצאת לחופשה ותפקידו הוצע למיטל בבילה, ששימשה בעונות הקודמות כעורכת לצדו. אולם לפני ימים ספורים ביקש זק לשוב ולערוך את העונה הנוכחית.

נוכח ההתפתחויות ביקשה בבילה לעזוב את התכנית ואיחלה לזק ולהפקה הצלחה. ההכנות לקראת העונה החדשה בעיצומן ובימים אלו מתקיימים מיונים לקאסט הדיירים שייכנס אל הבית, ובקרוב יחלו עבודות הבנייה של הבית והכנתו לקראת העונה הרביעית.

בעונה האחרונה סערו הרוחות סביב "האח הגדול", לאחר שהערה בוטה של זק כלפי מתמודדת התכנית דנה רון, דלפה לשידור באתר קשת. זק הוצא לחופשה בת 48 שעות והדיון גלש לזירה הציבורית, כאשר דיונים והתבטאויות קשות כלפי התוכנית נשמעו מצד שרים, חברי כנסת וארוגני נשים שקראו לזכיינית לפטר את זק מתפקידו וקראו למפרסמים שלא לתת חסות לתוכנית. גם מועצת הכבלים והלווין והרשות השנייה דרשו מקשת לבצע בדק בית בעקבות הדברים.

סמנכ"ל התוכניות של קשת, רן תלם, מסר בתגובה: "'האח הגדול' היא תוכנית טלוויזיה מהמורכבות והרגישות ביותר שיש. אנחנו שמחים מאוד שיורם זק, שהוביל את התוכנית בשלוש העונות האחרונות, חוזר הביתה, לבית האח הגדול, על מנת להוביל את העונה הבאה. מעטים הם אנשי הטלוויזיה שיכולים להוביל הפקה מורכבת שכזו, יורם הוא ללא ספק אחד מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully