וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10: סמנכ"ל הפרוגרמינג נתי דינר פוטר

אמילי גרינצווייג

9.11.2011 / 16:57

המשבר ממשיך לתת את אותותיו בערוץ 10: המנכ"ל יוסי ורשבסקי פיטר את נתי דינר לאחר ארבע שנים בתפקיד. דינר: "מנכ"ל הערוץ אמר לי שכרגע אנחנו לא עוסקים בטלוויזיה"

זעזוע נוסף בערוץ 10: סמנכ"ל הפרוגרמינג, האסטרטגיה והשיווק של הערוץ, נתי דינר, פוטר היום (רביעי) מעבודתו בערוץ לאחר ארבע שנים בתפקיד. דינר קיבל את ההודעה בפגישה עם מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי, שהודה לדינר על עבודתו בערוץ אך לדברי דינר, בשל הקיצוצים הקשים בערוץ הוא ייאלץ לסיים את עבודתו בערוץ. תפקידו של דינר לא יאויש בשלב זה.

"אני עדיין בהלם ועדיין מנסה לעכל את הבשורה", כך אמר נתי דינר. "יוסי אמר לי שאני איש טלוויזיה מצוין, אבל כרגע הערוץ לא עוסק בטלוויזיה".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "לאור המצב הכלכלי הקשה אליו נקלע הערוץ נאלצנו לבצע קיצוצים כואבים מאוד גם ברמת ההנהלה הבכירה. נתי דינר הוא אחד המנהלים המוכשרים והמנוסים ביותר בענף הטלוויזיה, ואנחנו מודים לו על המאמץ הרב והכישרון בו הוביל את מחלקת הפרוגרמינג, שיווק ואסטרטגיה בשנים האחרונות".

דינר מונה לתפקידו ב-2007 ועסק בשיבוץ ופיתוח תכנים בערוץ, בהם "הישרדות", "היפה והחנון", "ערב טוב עם גיא פינס", "המקור" ועוד. לפני תפקידו בערוץ 10 שימש כמשנה למנכ"ל רשת לענייני אסטרטגיה, פרוגרמינג ושיווק. את דרכו החל דינר במחלקת המחקר של קשת ולאחר מכן היה אחראי גם על השיבוצים ברשת.

משבר ערוץ 10: "אם הממשלה לא תתעשת - נסגור את הערוץ תוך שלושה חודשים"
משבר ערוץ 10: "מקווים שלא ייגמר בבכי"
משבר ערוץ 10: גל הפיטורים כבר החל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully