וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס אילת לעיתונות 2012: בר מוחא תוקף בחריפות את רשות השידור

אמילי גרינצווייג

4.12.2011 / 20:45

מנכ"ל אגודת העיתונאים פתח את ועדת העורכים בכנס עם מתקפה על רשות השידור וכינה אותה: "מאפיה פוליטית בחסות לשכת ראש הממשלה"

מנכ"ל אגודת העיתונאים, יוסי בר מוחא, תקף הערב (ראשון) את רשות השידור בפתח ועדת העורכים, הנועלת את היום הראשון של כנס אילת לעיתונות 2012. בר מוחא עלה שלא כמתוכנן לבמה ופצח בנאום קשה נגד רשות השידור. יש לציין שהנהלת רשות השידור מחרימה את כנס אילת לעיתונות בטענה של חוסר אוביקטיביות של הפאנלים כלפי הנעשה ברשות.

"יש אווירה מסויימת כדי לקעקע ולפגוע בדמוקרטיה הישראלית", אמר בר מוחא. "אגודות העיתונאים בתל אביב וירושלים החלו במאבק עיקש במתרחש ברשות השידור, תוך פגיעה בשידור הציבורי ומינויים הזויים שמביאים לפגיעה בעובדים ברשות השידור, סתימת פיות ברשות וזוהי סתימת פיות של השידור הציבורי בישראל. יש פה מאפיה פוליטית בחסות ראש הממשלה. אנחנו נפעל כדי שהדבר הזה לא יתקיים. נמשיך ונפעל על מנת שיהיה פה שידור ציבורי ולא ממשלתי".

בהתייחס לכנס החירום של התקשורת שנערך לפני כשבועיים ובו הותקפה אגודת העיתונאים על כך שאינה עושה די לטובת העיתונאים אמר בר מוחא: "היתה בכנס יותר הלקאה עצמית מרעיונות לטובת העיתונאים. אנו מקווים שהשירה שלהם תתקרב לעשייה של אגודת העיתונאים בתל אביב".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "דברי הבלע שנשמעו באירוע הפתיחה רק מוכיחים כי לא היה מקום להשתתפותם של יו"ר הרשות, המנכ"ל וחברי ההנהלה. פעילותה של אגודת העיתונאים כפי שבאה לידי ביטוי בחודשים האחרונים נגד רשות השידור ומנהליה לא הותירו לנו ברירה, בעצה אחת מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, ויו"ר רשות השידור , ד"ר אמיר גילת החליטו להדיר השנה את רגליהם מהכנס. אגב, אותה אגודת העיתונאים עתרה לבג"צ נגד מינויו של בן-מנחם והעתירה נדחתה פה אחד. מארגני הכנס ניסו להסביר לנו שהדיון בכנס יהיה מקצועי ומאוזן והוא יהווה במה ראויה להבעת דעות. אולם, לאור השקרים, העלילות ואי האמיתות שראשי אגודת העיתונאים מספרים, מעלילים ומפיצים הם נראים תמוהים".

כנס אילת לעיתונות 2012: לא כל המעברים מפוליטיקה לעיתונות מצליחים
כנס אילת לעיתונות 2012: עמית סגל נגד ערוץ 10
כנס אילת לעיתונות 2012: מה מצב האינטרנט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully