וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש האריך את מעצרו של מנכ"ל "בחדרי חרדים"

11.4.2012 / 15:17

במשטרה נימקו את הבקשה להארכת המעצר עד יום שני בכך ששחרורו יביא לשיבוש הליכי החקירה כיוון שהעדים חוששים לשתף פעולה בחקירה

בית המשפט נענה לבקשת המשטרה והאריך הבוקר בפעם השלישית את מעצרו של החשוד העיקרי בפרשת הסחיטה באתר "בחדרי חרדים", מנכ"ל האתר, ששמו עדיין אסור לפרסום. במהלך הדיון שנערך בבית משפט השלום בירושלים אמר נציג המשטרה כי בפרשה מעורבות גם רשויות מחוץ לגבולות ישראל, וכי החקירה יוצאת את גבולות המדינה וכי ממדיה צפויים לגדול באופן משמעותי.

במשטרה נימקו את הבקשה להארכת המעצר בכך ששחרורו של המנכ"ל יביא לשיבוש הליכי החקירה כיוון שהעדים חוששים לשתף פעולה עם המשטרה. נציג המשטרה רמז בדיון כי מנכ"ל "בחדרי חרדים" אינו משתף פעולה עם החקירה באופן מלא. המנכ"ל שכר את שירותיו על עו"ד יהושוע רזניק.

השופטת תמר בן אשר צבן קבעה כי אין עניין למעצר עד תום ההליכים ומשטרה הודיעו כי יסתפקו במעצר עד יום שני, אלמלא תהיה התפתחות משמעותית בחקירה. נכון להיום נמצאות בידי המשטרה עשר עדויות של מקרי סחיטה ודאיים, ובמשטרה אוספים עדויות נוספות בין היתר גם מגורמים המתגוררים בחו"ל.

לפני שבוע הותר לפרסום כי אחרי חקירה סמויה שנמשכה חודשים נעצרו ארבעה בכירים באתר החדשות החרדי הפופולרי בחשד כי במשך השנתיים האחרונות סחטו אנשי ציבור ואנשי עסקים, חילוניים וחרדים, לרבות רבנים, בתמורה להסרת כתבות שליליות וטוקבקים שפורסמו עליהם באתר. לטענת החוקרים, מדובר בסכומים שמגיעים למיליונים.

עצומה קוראת לוויינשטיין: "לא לסגור את "בחדרי חרדים"
חיים זיסוביץ' חושב שהמתנגדים לסגירתו של "בחדרי חרדים" נגועים בצביעות. דעה

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully