וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל "בחדרי חרדים" ישוחרר ממעצר בתנאים מגבילים

16.4.2012 / 9:51

המנכ"ל נעצר לפני כשבועיים, יחד עם עוד שלושה בכירים נוספים, בחשד כי במשך השנתיים האחרונות סחטו אנשי ציבור ואנשי עסקים, חילוניים וחרדים, לרבות רבנים

מנכ"ל אתר החדשות "בחדרי חרדים" שוחרר ממעצר הבוקר (שני), בתנאים מגבילים. המנכ"ל נעצר לפני כשבועיים, יחד עם עוד שלושה בכירים נוספים, בחשד כי במשך השנתיים האחרונות סחטו אנשי ציבור ואנשי עסקים, חילוניים וחרדים, לרבות רבנים, בתמורה להסרת כתבות שליליות וטוקבקים שפורסמו עליהם באתר.

מנכ"ל האתר, אשר שמו טרם הותר לפרסום, הוא החשוד העיקרי בפרשת הסחיטה באתר "בחדרי חרדים" שהותרה לפרסום לפני שבועיים. בשבוע שעבר קבע השופטת תמר בן אשר צבן כי אין עניין למעצרו עד תום ההליכים ובמשטרה הודיעו כי יסתפקו במעצר עד יום שני, אלמלא תהיה התפתחות משמעותית בחקירה.

לפי המשטרה נמצאות בידיהן עדויות של מקרי סחיטה ודאיים, ובמשטרה אוספים עדויות נוספות בין היתר גם מגורמים המתגוררים בחו"ל. בדיון האחרון שנערך בבית המשפט אמר נציג המשטרה כי בפרשה מעורבות גם רשויות מחוץ לגבולות ישראל, וכי החקירה יוצאת את גבולות המדינה וכי ממדיה צפויים לגדול באופן משמעותי.

עם זאת, שופטת בית משפט השלום בירושלים, תמר בר אשר צבן, דחתה את בקשת המשטרה לסגור את האתר. "איני סבורה כי יש מקום לתנאי מסוג זה במסגר תנאי השחרור. אם המשטרה סבורה שיש הצדקה של הפורומים או כל חלק אחר, מן הראוי שתעשה זאת בדרכים המקובלים. אין בדברי כדי להביע עמדה באשר לסגירה של חלק זה או אחר באתר", כתבה בהחלטתה.

עצומה לוויינשטיין: "לא לסגור את "בחדרי חרדים"
גמילות מתחסדים. חיים זיסוביץ' קורא לסגור את "בחדרי חרדים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully