וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אילון נפרד; "אווירה של שמחה מהולה בעצב"

29.4.2012 / 21:27

אילון השתדל לשמור על ארשת פנים רצינית אך התקשה להסתיר את התרגשותו. "בניגוד לתחזיות, אנחנו עוד נבכה", אמר לדני רופ. צפו בסרטון הפרידה שהכינו לו עובדי הערוץ

יח"צ - חד פעמי

("עשר שנים בחמש דקות". עורך: אלון רייף)

יעקב אילון התקשה להסתיר את התרגשותו הערב (ראשון) עם סיומה של מהדורת חדשות 10 האחרונה בהגשתו. בתום עשר שנים יעזוב אילון את בית הוורד בגבעתיים ואת מקומו באולפן החדשות תתפוס תמר איש-שלום, ופעם בשבוע גיא זהר. "זה אמיתי וזה קורה וזה לא אחד באפריל", אמר דני רופ שהעביר לאילון את השידור את השידור לאחר התחזית. אילון הציג לצופים את הסרטון שהכינו עבורו בשבועות האחרונים אנשי חדשות 10 – "עשר שנים בחמש דקות", אשר הציג קטעים של אילון מסקר את אירועי החדשות המרכזיים של העשור האחרון. אחריו הוצגו ברכות גם משני מגישי החדשות הבכירים בארצות הברית: בריאן וויליאמס מרשת NBC והמגיש וולף בליצר מרשת CNN. "אין לי ספק שיעקב ימשיך בעשייה בחייו הנפלאים", אמר בליצר.

מהדורת חדשות 10 שודרה הערב מהאולפנים בגבעתיים באופן חד פעמי, לאחר שמזה ארבעה חודשים היא משודרת בכל ערב מאולפני JCS בירושלים – הסיבה שבגינה החליט אילון לפרוש. בתום הסרטון נראה אנשי חדשות 10 עומדים בדסק החדשות ומריעים לאילון. "הרגע הזה קשה לכולנו, שאתה עוזב", נפרד ממנו דני רופ, הנחשב לאחד מחבריו הקרובים. "לא יודעים כמה אתה בנאדם שאוהבים אותו פה – האהבה אליך היא עצומה וכולם מחבקים אותך ומאחלים לך המון בהצלחה. חבל לנו שאתה הולך, מאוד. כולם כאן בחוץ מאחלים לך את כל הטוב שבעולם", אמר, וניגש לחבק את אילון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרידה מרגשת ומאופקת. אילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יותר ממאתיים עובדים הגיעו כדי להיפרד מיעקב"

אילון, כאמור, השתדל לשמור על ארשת פנים רצינית אך התקשה להסתיר את התרגשותו "בניגוד לתחזיות, אנחנו עוד נבכה", אמר לדני רופ. "תודה לכולם, ובהצלחה לכולם בהמשך. הכי חשוב – תודה לכם הצופים".

עובדי ערוץ 10 וחדשות 10 התאספו בדסק החדשות, שם התקיימה הרמת כוסית מיד לאחר השידור. בדסק המתינו לאילון גם בני משפחתו. מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי ומ"מ מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן נשאו בפני אילון והעובדים דברי פרידה, ואילון נפרד הוא מעובדי הערוץ. "יותר ממאתיים עובדים הגיעו כדי להיפרד מיעקב", אמר גורם בערוץ. "יש כאן הערב אווירה של שמחה מהולה בעצב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"יש כמה אופציות מעניינות ומרגשות"

יעקב אילון הצטרף לחדשות 10 בשנת 2002 לאחר שפרש מחברת החדשות של ערוץ 2 במטרה לפעול להקמת ערוץ חדשות ישראלי. היה הוא היה שותף פעיל בתכנון האופן שבו נערכות, מוצגות ומוגשות החדשות בערוץ 10 הן מבחינת התוכן והן מבחינה טכנולוגית. על המהלכים שקידם בחברה נמנים, בין היתר, ייזום האולפן השקוף של בחירות 2006 והאולפן הדינאמי של חדשות 10 שהושק בסוף 2010. אילון היה שותף בעיצובו ותכנונו של האולפן החדש לצד סמנכ"ל הטכנולוגיה של החברה אפי דלימוני ומנכ"ל החדשות ראודור בנזימן, שניהם פרשו מהחברה לפני מספר חודשים.

אילון, שהודיע לפני חודשיים כי הוא פורש מחדשות 10 בשל הקשיים שבשידור מהאולפנים הזמניים בירושלים, סרב היום לפרט לאן מועדות פניו, אך אמר: "מאוד הייתי רוצה להתחיל משהו חדש בתחום שלי. אני מקווה שזה יתאפשר, יש כמה אופציות מעניינות ומרגשות - ונראה מה יקרה בעתיד".

יעקב אילון: "בתקופה האחרונה די סבלתי אז זה מקל על ההחלטה"
הקולגות נפרדים: "הרבה יותר ממגיש חדשות שמקריא טקסטים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully