וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון העיתונאים מאיים לתבוע את ynet: "פיטורי זילבר - ניסיון נוסף ולא חוקי לפגיעה בהתארגנות"

16.5.2012 / 14:40

הארגון פנה היום לעו"ד סיגל פעיל, המייצגת את ynet בנושא, בדרישה כי המערכת תחזור בה מסיום עבודתו של עורך המחשבים יהונתן זילבר אשר בשבוע שעבר הוחלט סופית על פיטוריו

עורך מדור המחשבים של ynet, יהונתן זילבר, קיבל אמש (שלישי) מכתב פיטורים מהאתר – זאת בהמשך לשני שימועים לפני פיטורים שנערכו לו בחודש פברואר ושימוע שלישי שנערך ביום רביעי שעבר.

לשימוע הראשון זומן זילבר יחד עם עיתונאים נוספים שהיו חלק מהתארגנות העובדים באתר, ובהם עורכת עמוד הבית אראלה גניסלב שפרשה מאז מעבודתה לאחר יותר מעשור. עובדים נוספים זומנו לשימוע זה היו כתב הרווחה בועז פיילר שהוחזר לעבודה ביוזמת הנהלת ynet וכתב הכלכלה תני גולדשטיין שהושב לתפקידו בהוראת בית הדין לעבודה. עם חזרתו של גולדשטיין לאתר הפיץ יהונתן זילבר מכתב בקרב העובדים בו כתב להם שהחזרתו לעבודה היא "הוכחה לכך שלא צריך לפחד", ודחק בהם להצטרף לארגון העיתונאים. כמה ימים אחר כך זומן זילבר לשיחה בעקבות המייל ששלח, ובאותו ערב הוא זומן לשימוע.

בארגון העיתונאים מסרו בעקבות הפיטורים כי: "'הנימוקים' לסיום העסקתו של ג'וני זילבר הם לא יותר מהסוואה מאחורי הסיבה האמיתית העומדת של ההחלטה שהיא ניסיון נוסף ולא חוקי לפגיעה בהתארגנות, זאת, לאחר שהניסיון הקודם, לא צלח".

ארגון העיתונאים, באמצעות עו"ד אמיר בשה ממשרד בני כהן ושות', פנה היום לעו"ד סיגל פעיל, המייצגת את ynet בהליכים מול ארגון העיתונאים, בדרישה כי המערכת תחזור בה מהפיטורים. במכתב נאמר כי: "לצערנו הרב, מרשתך ממשיכה במדיניותה הפסולה נגד התארגנות העיתונאים בחצרה במסגרת ארגון העובדים, ויהי מה. בשלב זה, נבקש כי תמליצי למרשתך להתעשת ולחזור בה מהחלטתה שמהווה לא יותר מלבנה נוספת בחומה שמרשתך מבקשת לבנות סביבה מול העבודה המאורגנת. בנסיבות אלה, וככל שמרשתך לא תחזור בה, לא תוותר בידינו הברירה אלא לפנות לבית הדין לעבודה".

ג'וני זילבר אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי באתר ynet נעשים מאמצים לפגוע בהתארגנות העובדים, וכי בכוונתו לעתור לבית הדין לעבודה באמצעות ארגון העיתונאים – בדומה לתביעה שהוגשה בעניינו של תני גולדשטיין.

מאתר ynet נמסר בתגובה: "אנו מודים לזילבר ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully