וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הארץ מכנסים דיון חירום: "הסרט האמיתי כבר התחיל, והוא לא קל לצפייה"

27.6.2012 / 10:44

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, הליכי פיטורים של כתבים ועורכים כבר החלו, ולטענת המארגנים "בכוונת הקבוצה לייצר הרבה יותר תוכן, אבל עם פחות אנשי תוכן, ובלי שינוי בשכר"

עובדי עיתון הארץ מכנסים דיון חירום בדבר תנאי העבודה שלהם, זאת בהמשך לשינוי שמובילה בימים אלה הנהלת העיתון, הכולל צמצומי תקציב וכוח אדם במחלקות התוכן של העיתון לצד פיתוח הפלטפורמה הדיגיטלית שלו. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, הליכי פיטורים של כתבים ועורכים במחלקות הפרינט והאינטרנט כבר החלו. לצד הליכים אלה נערך קיצוץ בארכיון, והעובדים צופים קיצוץ דומה גם בעיתון הכלכלי דה מרקר.

"כשיצאנו לפני כמה חודשים למאבק בעקבות הקיצוץ לגרפיקאים והפיטורים בספורט, חזרנו ואמרנו: זה רק הפרומו שלפני הקיצוץ הגדול. אז חברים, הסרט האמיתי כבר התחיל, והוא לא קל לצפייה", נכתב בהודעה לעובדים, שקראה להם להגיע לכינוס החירום שיתקיים ביום שישי. "השבוע נפגשנו עם ההנהלה וביקשנו להבין את פרטי התוכנית האסטרטגית; הטלנו ספק באפשרות להשיג את המטרות המוצהרות אחרי גל הפיטורים הנוכחי, ודרשנו לשקול מחדש את היקפו; ניסינו לשפר את תנאי הפיטורים - אך אין לנו בשורות", אומרים בוועד עובדי העיתון ומוסיפים: "רק דבר אחד ברור עלה מהשיחה: הארץ הולך לשינוי קיצוני, ואחרי גל הפיטורים מחכה לנו מקום עבודה אחר, עם דרישות אחרות ותנאי עבודה שונים לגמרי".

לטענת העובדים, במחלקות רבות של העיתון נערכו שינויים אשר הגדילו את עומס העבודה, ללא שהתקיים דיון השינוי בתנאי העבודה. העובדים מזהים כי בכוונת קבוצת "הארץ" לייצר "הרבה יותר תוכן, משלל סוגים ובפלטפורמות רבות, אבל עם פחות אנשי תוכן, ובלי שינוי מהותי בשכר".

טרם התקבלה תגובת הנהלת הארץ בנושא.

עוד בנושא:
הארץ: שלושה עורכים בדסק החדשות ושלוש כתבות - בין המועמדים לפיטורים
אחרי ההשקה, שלב הגזרות: פיטורים צפויים ב"הארץ"
הארץ משיק את מוסף שישי החדש: יוצא בקמפיין ראשון מזה עשור

  • עוד באותו נושא:
  • הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully