וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לשמועות? "ניר חפץ לא עוזב את תפקידו"

27.6.2012 / 16:34

עו"ד דוד פורר המייצג את העיתון במכתב לבעל מניות מיעוט במעריב: "החברה מכחישה את הפרסומים לגבי האפשרות לעזיבת העורך הראשי, ומדובר בשמועות בלבד"

במעריב מכחישים שמועות לפיהן הנהלת העיתון החליטה על הפסקת עבודתו של עורך מעריב ניר חפץ. "פרסומים, ככל שיהיו, הינם בגדר שמועות לא נכונות", כך כתב אתמול עורך הדין של העיתון עו"ד דוד פורר.

פורר כתב את הדברים בתשובה לעו"ד אלעד מן, בעל מניות מיעוט במעריב. במכתבו ביקש מן הבהרות לגבי הודעת העיתון לבורסה מהשבוע שעבר בעניין צעדי ההתייעלות, ולעניין מכתבו של מנכ"ל העיתון טל רז ודבריו באשר ל"שינוי דרך הפעולה של החברה". במעריב לא התייחסו לנושא באופן פרטני, ועו"ד פורר כתב בהתייחס לעניין החלטות ההנהלה האחרונות כי "אין כל חשש כי בפועלה מפרה החברה את חובת האמונים או את חובת הזהירות (כחברה ציבורית, ד.א.)".

לעניין הפסקת עבודתו של חפץ כאמור, הכחיש עו"ד פורר את הדברים. לאחרונה נפוצו שמועות כי ההחלטה על הפסקת עבודתו של חפץ כבר התקבלה ואף נקבעה לחודש אוגוסט. שמועות אחרות גרסו כי תפקיד העורך הראשי של מעריב הוצע לעורך הארץ לשעבר, חנוך מרמרי.

אין זו ההכחשה הראשונה של השמועות בנושא. בתחילת החודש מסר רני רהב, דובר IDB בעלת השליטה בעיתון, כי לא קיימת כל אי-שביעות רצון בהנהלת IDB מתפקודו של חפץ. בתגובה לשאלה שהופנתה אליו מ"העין השביעית" בתחילת החודש מסר רהב כי "דובר IDB ביקש להבהיר, שקר וכזב. לא היה ולא נברא. מר נוחי דנקנר מרוצה מאוד מתפקודו של העורך הראשי של מעריב ומעריך אותו מאוד".

בשבוע שעבר החלו הליכי הפיטורים במעריב, ואלה באים על רקע המשך צבירת ההפסדים של העיתון אשר השנה הכנסותיו המשיכו לרדת בשנה האחרונה. ברבעון הראשון של השנה הנוכחית הפסידה החברה 36.6 מיליון שקל וההכנסות עמדו על 65 מיליון שקל בלבד, חמישה מיליון שקלים פחות מהרבעון המקביל בשנה הקודמת. גם גירעון החברה העמיק והוא עומד על 32 מיליון שקלים לעומת 15.7 מיליון ברבעון המקביל בשנה הקודמת.

עוד בנושא:
ארגון העיתונאים פותח בהליך משפטי נגד מעריב: יגיש עתירה לביה"ד לעבודה
ארגון העיתונאים להנהלת מעריב: הקפיאו הליכי השימוע
גל פיטורים במעריב: עשרות עובדים יעזבו את העיתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully