וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן וולקובסקי ישוב לתפקיד המעצב הראשי של הארץ

1.7.2012 / 12:25

בעקבות התפטרותו בשבוע ששעבר של גל ורטמן בתום כחמש שנים, ישוב וולקובסקי לתפקיד שמילא במשך יותר משני עשורים בקבוצת הארץ - Themarker, כך נודע לוואלה! ברנז'ה

ערן וולקובסקי ישוב לתפקיד המעצב הראשי של העיתונים הארץ ו-TheMarker, זאת בעקבות התפטרותו בשבוע שעבר של גל ורטמן – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בכך ישוב וולקובסקי לתפקיד שמילא במשך יותר משני עשורים בקבוצת הארץ-TheMarker עד שהוחלף על ידי ורטמן לפני כחמש שנים. הוא ימשיך במקביל בתפקידו כמאייר בכיר בעיתון ומפרסם הקריקטורה היומית לצדו על עמוס בידרמן.

וולקובסקי עיצב בעבר מספר עיתונים ומוספים בקבוצת הארץ- TheMarker בהם עיתון "כל העיר", "חדשות" ו"העיר". הוא היה אחראי, כאמור, במשך שני עשורים על העיצוב והניהול האמנותי של עיתון הארץ והוא מי שפיתח את התבנית הגרפית עליה מושתת עיצוב העיתון. במקביל לעבודתו בעיתון עסק וולקובסקי באומנות והציג תערוכות יחיד.

עם כניסתו של דב אלפון לתפקיד העורך הראשי של הארץ, מונה ורטמן למעצב הראשי של העיתון במקומו של וולקובסקי. ורטמן עיצב מחדש את מגזין TheMarker ואת מוסף "השבוע" בפורמט טבלואיד והיה אחראי על ריענון קונטרס החדשות של העיתון והשער במהלך איחוד החלקים בעיתון. הוא היה אחראי גם על עיצוב אתרי הארץ בעברית ואנגלית ואפליקציות הארץ ו- TheMarker ובשבוע שעבר פרש מתפקידו.

מהארץ נמסר בתגובה: "עם פרישתו של גל ורטמן, העיצוב הגרפי בכל חלקי החברה עובר לאחריותם של ערן וולקובסקי ויניב פרימק".

עוד בנושא:
גל ורטמן, המעצב הראשי של הארץ, התפטר מתפקידו
עובדי הארץ מכנסים דיון חירום: "הסרט האמיתי כבר התחיל, והוא לא קל לצפייה"
הארץ משיק את מוסף שישי החדש: יוצא בקמפיין ראשון מזה עשור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully