וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל ורטמן, המעצב הראשי של הארץ, התפטר מתפקידו

28.6.2012 / 19:30

ורטמן עובד בקבוצת הארץ כ- 12 שנים, בארבע השנים האחרונות בתפקיד המעצב הראשי. בחודשים האחרונים עבד ורטמן על עיצוב מחדש של מוסף הארץ ועל העברת מוסף גלריה לפורמט

גל ורטמן, המעצב הראשי של הארץ ו- TheMarker, התפטר מתפקידו. ורטמן עובד בקבוצת הארץ כ-12 שנים, בארבע השנים האחרונות בתפקיד המעצב הראשי של הארץ, TheMarker, המהדורה האנגלית של הארץ ופעילות הדיגיטל של הקבוצה. בחודשים האחרונים עבד ורטמן על עיצוב מחדש של מוסף הארץ ועל העברת מוסף גלריה לפורמט טבלואיד.

בתפקידו הראשון בקבוצה עיצב ורטמן את מוסף קפטן אינטרנט, שלושה חודשים לאחר מכן עבר לעצב את מגזין TheMarker בעריכתו של דב אלפון. באותה תקופה עיצב ורטמן מחדש גם את אתר TheMarker. ב-2004 עיצב ופיתח ורטמן, בהנהגתם של גיא רולניק וסמי פרץ, את העיתון היומיTheMarker שיצא לאור בינואר 2005 - העיתון, המגזין והאתר נמצאים באחריות העיצובית של ורטמן עד היום.

לפני חמש שנים, עם כניסתו של דב אלפון לתפקיד העורך הראשי של "הארץ", מונה ורטמן למעצב הראשי של הארץ ופעילות הדיגיטל של הארץ. לפני כשנה וחצי הוא עיצב מחדש את מוסף השבוע בפורמט טבלואיד. מאז הספיק ורטמן גם לעצב את אתר הארץ החדש בעברית ואת אתר הארץ החדש באנגלית שעלה לאוויר לפני כחודש. כמו כן רענן ורטמן לאחרונה את קונטרס החדשות של העיתון ואת שער העיתון, במהלך איחוד החלקים בעיתון. בשנה האחרונה ורטמן היה אחראי על עיצוב אפליקציית הארץ באנגלית לאייפד ביחד עם ליאור קודנר, עורך המהדורה הדיגיטלית. לפני כשנה עיצב ואפיין עם איתן אבריאל את אפליקציית TheMarker לייב לאייפד.

בזמן לימודיו בבצלאל עיצב ורטמן את עיתון ירושלים של ידיעות תקשורת והקים את עיתון תל אביב באינטרנט, העיתון הראשון שעלה לאינטרנט בעברית מבית ידיעות תקשורת. ורטמן הוא אמן פעיל, שהציג תערוכות רבות בארץ ובעולם, בין השאר בדוקומנטה העשירית בקאסל, גרמניה, במוזיאון ישראל ובמוזיאון בתל אביב. משנת 2007 ורטמן מיוצג על ידי גלריה גורדון.

גל ורטמן אמר: "השנים ב- TheMarker ובהארץ היו נפלאות, תודה לעורכים ולמנהלים על השנים הפוריות. תודה לצוות המעצבים והגרפיקאים המעולים בפלטפורמות השונות. אחרי 12 שנה הגיע הזמן להמשיך הלאה".

אלוף בן, עורך הארץ אמר כי: "גל ורטמן מילא תפקיד מפתח בתהליכי ההתחדשות שעבר הארץ בשנים האחרונות, והוא האחראי למראה הנוכחי של רוב חלקי העיתון המודפס והדיגיטלי. נהניתי מאוד לעבוד עם מקצוען מהשורה הראשונה בישראל, שגילה מסירות ללא גבול למשימות הכבדות שעמדו לפניו, וביצע אותן תמיד בהצלחה רבה ובמועד".

עוד בנושא:
עובדי הארץ מכנסים דיון חירום: "הסרט האמיתי כבר התחיל, והוא לא קל לצפייה"
הארץ: שלושה עורכים בדסק החדשות ושלוש כתבות - בין המועמדים לפיטורים
אחרי ההשקה, שלב הגזרות: פיטורים צפויים ב"הארץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully