וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים אחרי פרשת דיסניוורלד, סיון כהן חוזרת לערוץ 10

4.7.2012 / 22:30

כהן תצטרף לצוות המגישים של תוכנית הבוקר "שישי בבוקר", כך מאשרים בערוץ. את התכנית היא תגיש לצד רומי נוימרק ודב גילהר, אשר פינתו "ביורוקרטיה" בוטלה בגל הקיצוצים

בערוץ 10 מאשרים היום (רביעי) כי כתבת חדשות 10 לשעבר, סיון כהן, תצטרף לצוות המגישים של "שישי בבוקר", תכנית הבוקר של הערוץ המשודרת בימי שישי. את התכנית היא תגיש לצד רומי נוימרק ולצד דב גילהר, אשר הפינה "ביורוקרטיה" שהגיש, ירדה מהאוויר במהלך גל הקיצוצים האחרון בערוץ. התכנית תעלה לאוויר בתחילת אוגוסט, ותפיק אותה חברת ההפקות של אילנה זיו.

כהן יצאה לחופשה ללא תשלום מחדשות 10 בעקבות ידיעה שפרסמה על ניסיון חטיפה של ילדה ישראלית בפארק דיסניוורלד, ידיעה שהתבררה במהרה כמבוססת על אגדה אורבנית ישנה. יממה לאחר מכן הקריאה מגישת מהדורת החדשות, תמר איש-שלום, התנצלות בפני הצופים על הפרסום.

את מקומה של כהן בחברה תפס אביעד גליקמן, ששימש עד לאחרונה כתב המשפטים של ynet. בבדיקה פנימית שנערכה בערוץ נמצאו כשלים הן בעבודתה העיתונאית של כהן והן בזו של עורך המהדורה באותו ערב, אפי טריגר. שיבוצה של כהן בתכנית הבוקר יאפשר לה למעשה להישאר בערוץ, ללא עיסוק בעבודה עיתונאית.

עוד בנושא:
מחליף לסיון כהן: אביעד גליקמן ימונה לכתב המשפט של חדשות 10 בירושלים
טלי בן עובדיה על פרשת "האגדה האורבנית": העורך היה חייב לשאול שאלות
בעקבות אייטם ה"אגדה האורבנית": סיון כהן הושעתה מערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully