וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק ממשיך: אגודת העיתונאים תשבית את השעה השנייה של "סדר יום"

24.7.2012 / 22:49

האגודה הודיעה כי תעשה כן בעקבות ההחלטה לשבץ לצד קרן נויבך מגישים מתחלפים. בתוך כך, צפויה להתחדש מחר משמרת המחאה המתקיימת בעת השידור מול אולפני קול ישראל בתל אביב

אגודת העיתונאים בירושלים, המייצגת את עובדי רשות השידור, הודיעה כי תשבית מחר (רביעי) את השעה השנייה של התכנית "סדר יום" ברשת ב', בין 9:00 ל-10:00, זאת בעקבות ההחלטה לשבץ לצד נויבך מגישים מתחלפים. בהנהלת הרשות בחרו במנחם בן, ד"ר מוטי קידר והעיתונאי מאיר עוזיאל על מנת "לאזן" את תכנית היחיד של נויבך, וההחלטה ממשיכה לעורר סערה – גם בתוך הרשות.

מליאת רשות השידור התכנסה היום בלוד על מנת לאשר את מתווה מימון הרפורמה ברשות השידור, והנושא הבוער עלה גם בוועדה – למרות שלא עמד על סדר היום של הכינוס. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ברנז'ה, חברי המליאה זועמים על החלטת ההנהלה לבצע שינויים באופן ההגשה בתזמון הנוכחי, שבועות בטרם אמורה המליאה לדון במסמך המעגן את כללי ההגשה ברשת ב' אשר נכתב בתקופה האחרונה על ידי ועדת האתיקה, שעבירה גם היא השבוע ביקורת קשה על ההחלטה.

חברי המליאה הביעו בפני אנשי הנהלת הרשות – המנכ"ל יוני בן מנחם ומנהל הרדיו מיקי מירו את מורת רוחם מהמהלך, אולם המליאה לא קיבלה כל החלטה בנושא מטעמים פרוצדוראליים. ברשות השידור מסרו היום כי מתכונת המגישים המחלפים תמשך. בתוך כך, צפויה להתחדש מחר משמרת המחאה המתקיימת בעת השידור מול אולפני קול ישראל בתל אביב.

עוד בנושא:
בלון הניסוי הבא של הרשות: מאיר עוזיאל יגיש מחר את "סדר יום"
מנחם בן: "לדעתי היום היה השידור האחרון"
דרור פויר על פרשת מנחם בן: "לא התרשמתי שיש כאן פגיעה ממשית בחופש העיתונות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully