וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת תוקפת חזרה: ”ערוץ 10 ויתר על ’הישרדות’; טענותיו - הוצאת דיבה”

8.8.2012 / 14:30

זכיינית ערוץ 2 מגיבה, לראשונה מאז הודיעה על רכישת הפורמט מחברת Castaway, על טענות ערוץ 10 באשר למעשה בלתי חוקי: "בידינו מסמך חתום בו הערוץ מוותר על עונות 7 ו-8"

לראשונה מאז החלה הדרמה סביב "התרגיל" שעשתה זכיינית ערוץ 2 לערוץ 10 בדמות רכישת מותג הדגל שלו "הישרדות", בוחרת רשת להגיב לטענות שהשמיע הערוץ.

במכתב שהוציא היום עו"ד חגי דורון ממשרד ש.הורוביץ ושות', לעורכי דינה של ערוץ 10, בגין מה שמגדירים בזכיינית "טענותיו המופרכות של הערוץ כפי שפורסמו בתקשורת", תוקפת הזכיינית בחריפות את טענות הערוץ בדבר "הפרה בוטה ומקוממת של הסכם תקף המהווה, בין היתר, חציית קווים אדומים והתנהלות שאינה מקובלת".

כראייה, מציגה רשת מסמך חתום על ידי ערוץ 10 ו-Castaway בו מוותר לכאורה הערוץ על זכויות השידור לעונות 7 ו-8. עוד טוענת הזכיינית כי התקפות ערוץ 10 עליה הן "הוצאת דיבה ולשון הרע חמורים וגורמות לרשת נזקים חמורים", וכי כל ניסיון לגרור אותה להליכים משפטיים הינו משולל יסוד ונטול כל תוחלת".

כזכור, אתמול התייחס מנכ"ל ערוץ 10 לדברים, ואף הציב אולטימטום לרשת ול-Castaway לחזור בהן מרכישת הפורמט. במייל ששלח לעובדי ערוץ 10 כתב יואב הלדמן כי "הערוץ מתכוון להילחם על המותג המצליח. לערוץ 10 יש חוזה ברור ותקף עם חברת Castaway. חוזה שמעגן, בצורה חד משמעית, את האופציה שיש לנו על הפקת הישרדות בישראל גם לעונה הבאה".

"מכתבה של החברה הבריטית רק מחזק את טענות ערוץ 10"

עורך הדין ברוך כצמן ממשרד הרצוג פוקס נאמן ושות?, המייצג את ערוץ 10 בנושא, מסר בתגובה: "הניסיון של רשת להסתמך על מכתבה של החברה הבריטית, המפרה, הינו, בנסיבות המקרה, אפילו קצת מגוחך. שני הצדדים שהביאו לעולם הסכם שבטל מעיקרו, שהנו בניגוד להסכם קיים, אוחזים כעת איש ברעהו וטוענים לצדקתם. אכן מחזה מלבב".

"אין בתגובת רשת דבר למעט אמירות כלליות, בלתי רלבנטיות בעליל שלא יעמדו במבחן שיפוטי. תגובה שמעידה יותר מכל על חולשת טיעוני רשת. רשת רוצה להינות מכל העולמות. מבקשת שלא להיות שותפה להליך משפטי לאחר שהיתה שותפה להליך עסקי חסר תום לב בעליל שדינו להתבטל. במציאות דבר כזה לא ייתכן. צד אמור לשאת בתשלום בגין פעולותיו".

מערוץ 10 עצמו נמסר כי: "באותה נשימה ערוץ 10 דוחה בשבע ידיים את כל אותן אמירות פוגעניות, חסרות של רשת. מדובר באותו צד שפוזל באופן קיצוני לתקשורת ובאותה עת עוצם עיניו בחוזקה למול התנהלות מקוממת וחסרת תום לב. עולם כפול. נראה עוד, מקריאת המכתב, כי רשת לא הפנימה כי בית משפט הוא זה שיצטרך להכריע בענין לאחר שכל המסמכים הרלבנטיים, של כל הצדדים, יונחו בפניו וההתנהלות שהיתה תיחשף. אין צורך להכביר במילים בעניין".

עוד נמסר כי: "מקריאת מכתבה של רשת נראה אף כי רשת לא קראה בעיון את המכתב. מכתבה של החברה הבריטית רק מחזק את טענות ערוץ 10. הסבר יינתן בבית המשפט. רשת, שאוחזת, נשענת על החברה הבריטית, צריכה להבין כי מדובר במשענת קנה רצוץ. לא פחות . המסע שהשתיים יצאו אליו הינו מסע שלא יוביל אותן לשום מקום. כמה שיבינו זאת יותר מהר – כך יצמצמו את נזקיהם", לשון התגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully