וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצת התקשורת של משפחת שליט: "הצעתי למשפחה שגלעד יתראיין לכולם"

19.10.2012 / 10:20

כך לדברי תמי שנקמן. טל גורן יוצרת הסרט: "רייטינג השידור לא עניין אותי, לא הייתה שום בעיה שהסרט ישודר רק בפסטיבלים שישמחו את משפחת שליט ולא ייצרו תגובות ציניות"

תמי שנקמן, מי שהייתה יועצת התקשורת של משפחת שליט לאורך תקופת השבי של גלעד התייחסה הבוקר בתוכנית "מייבשים את הביצה" ברדיו ת"א FM 102, להחלטתו של נועם שליט ללכת אל הפוליטיקה: "אמרתי לנועם שלדעתי זו טעות ללכת לבחירות, העיתוי שלו שגוי".

בהתייחס אל הקרנת סרט "גלעד שליט – אל מול המצלמה", הוסיפה שנקמן: " הצעתי למשפחה שגלעד יתראיין באופן מסודר אל כל תחנות הטלוויזיה ולא לתת בלעדיות לאחת מהן".

בהמשך התוכנית התראיינה יוצרת הסרט המדובר, טל גורן שטענה: "רייטינג השידור לא עניין אותי, לא הייתה שום בעיה שהסרט לא ישודר בטלוויזיה, אלא רק בפסטיבלים, אשר יישמחו את משפחת שליט, ולא ייצרו תגובות ציניות לגבי התאריך ואופן השידור".

השבוע צוינה שנה לשחרורו של שליט משבי חמאס, ובערוץ 10 הוחלט להקרין את סרטה של גורן, "גלעד שליט – אל מול המצלמה", שזכה לרייטינג נאה בעת שידורו.

הדברים נאמרו במסגרת התוכנית "מייבשים הביצה", בהגשתם של שי גולדן ושרון כידון, המשודרת מדי שישי ברדיו ת"א FM102, בין השעות 08:00-10:00.

עוד בנושא:
נעם שליט: "גלעד מרגיש לא מוכן לחשיפה"
שנה לחזרתו של גלעד שליט: העיתונאים מדברים
ערוץ 10 שידר קטע מראיון עם גלעד למרות התנגדות נעם שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully