וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל נענע10 גיא אליאב פורש מתפקידו

2.12.2012 / 9:43

בתום 4 שנים, מנכ”ל נענע10 הודיע על פרישתו - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. התפטרותו מגיעה על רקע רכישת פעילות האתר על ידי רון לאודר, מבעלי ערוץ 10

מנכ"ל נענע10 גיא אליאב התפטר מתפקידו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. התפטרותו מגיעה על רקע רכישת פעילות האתר על ידי רון לאודר, בעלי השליטה בערוץ 10, אשר קנה באחרונה את פעילות האתר באמצעות חברת JCS שבבעלותו. טרם נודע מי יחליפו בתפקיד.

במייל ששלח היום לעובדי האתר כתב אליאב: "אחרי ארבע שנים מלאות אתגרים וסיפוק ועם החלפת בעלי המניות בנענע10, החלטתי שזו הזדמנות מצוינת לסיים תקופה ולהמשיך לאתגר הבא. היה לי העונג להכיר את כולכם, יש בנענע10 אוסף נדיר של אנשים מיוחדים אשר עושים עבודה יוצאת דופן. אני רוצה להגיד תודה אישית לכל מי שתרם ועשה לאורך השנים". עוד הוסיף אליאב כי "אני עדיין מאמין שהעמקת הקשר בין ערוץ 10 לנענע10 מייצרת הזדמנות אדירה לשתי החברות".

אליאב שימש בתפקיד במשך ארבע שנים, והוא החליף את זאב חספר. בעבר היה מנכ"ל מיזם האינטרנט BLOG TV, וקודם לכן שימש מנכ"ל האתר תפוז במשך 7 שנים.

אתר נענע10, אשר הוקם ב-1999, מדורג במקום החמישי מבין אתרי האינטרנט הישראלים הנצפים. לפי נתוני הוועדה למדרוג האינטרנט, בחודש אוקטובר הוא זכה לחשיפה של כ-24% מבתי האב בישראל עם יותר ממיליון גולשים בחודש. מאז שנת 2008 היה נענע10 בבעלות משותפת של ערוץ 10, אשר תכניו מוצגים בו, יחד עם IDB במצעות נטויז'ן וסלקום שבבעלותה. לאחרונה נרכש חלקה של IDB באתר על ידי רון לאודר וההערכות הן כי יסב את נענע10 לכדי אתר חדשות בינלאומי.

גיא אליאב בחר שלא להתייחס לדברים.

עוד בנושא:
לקראת העברת השליטה לידי לאודר: קיצוצים גם בנענע10
בית המשפט: "נענע10 אינו דומה למערכת עיתון"
עומרי חיון נגד נענע10: "פגעו בשמו הטוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully