וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למנכ"לות משרד התקשורת מתחמם: עמי שפרן ואבי בר בין המועמדים לתפקיד

8.5.2013 / 16:31

לוואלה! ברנז’ה נודע כי התפקיד הוצע לאלוף במיל’ עמי שפרן, לשעבר ראש אגף התקשוב בצה”ל. גם אבי בר, מנכ”ל ערוץ הספורט לשעבר, קיבל הצעה לתפקיד. ומי עוד בבורסת השמות?

המירוץ לכסא מנכ"ל משרד התקשורת מתחמם: בשבועות הקרובים צפוי המנכ"ל הנוכחי עדן בר-טל לסיים את תפקידו ולוואלה! ברנז'ה הגיעו שניים מהשמות שעלו ביונים הפנימיים במשרד התקשורת כמועמדים אפשריים להחלפתו.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי התפקיד הוצע לאלוף במיל' עמי שפרן, לשעבר ראש אגף התקשוב בצה"ל שכבר קיבל פנייה רשמית מהמשרד. שפרן פרש מהתפקיד במאי של 2012 והשתחרר מהצבא בינואר השנה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטת בן-גוריון ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, ושירותו הצבאי מסתכם בכמעט 40 שנה. בעבר התמודד שפרן על תפקיד ראש מנהל המחקר ופיתוח תשתיות טכנולוגיות במשרד הביטחון.

שם נוסף שעלה בתקופה האחרונה ועל פי גורם במשרד כבר קיבל אף הוא הצעה לתפקיד, הוא זה של אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט לשעבר וחבר דירקטוריון קבוצת RGE. בר הוא הבעלים של ערוץ הילדים ZOOM של הוט, בהחזקה משותפת עם אריה וגיל סבן. בעבר היה בר מועמד מטעם משרד התקשורת לחברות במועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

מינויים מבית: חיים גירון ונתי ביאליסטוק-כהן

שני שמות עולים מתוך משרד התקשורת עצמו: חיים גירון ונתי ביאליסטוק-כהן. גירון משמש כסמנכ"ל הנדסה ורישוי במשרד התקשורת ולאחרונה הציע עצמו לשני תפקידים בכירים בתחום הרגולציה - תפקיד מנכ"ל הרשות השנייה ותפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין. גירון משמש בשנים האחרונות כממלא מקום למנכ"ל משרד התקשורת, והוא היה חבר בוועדה להסדרת שידורי הטלוויזיה באינטרנט. בימים אלה הוא מנהל בג"צ נגד מינויו של אריאל משעל לתפקיד יו"ר המועצה. נתי ביאליסטוק-כהן שימש כעוזר מנכ"ל משרד התקשורת. בעבר הוא שימש כראש אגף אכיפה פנימית בבזק והוא עובד רשות החברות הממשלתיות.

יצוין כי ההערכות הן כי השר ימנע מלבחור מנכ"ל מתוך המשרד.

עדן בר טל משמש כמנכ"ל משרד התקשורת מאז 2009, והוא מינוי של שר התקשורת הקודם משה כחלון. לפני שהגיע למשרד התקשורת כיהן כמנכ"ל "קוקרמן בית השקעות" וכסגן נשיא חברת "ארגייל". הוא צפוי להודיע על מועד פרישתו לאחר שיוחלט על זהות מחליפו. לאחרונה התבטא בר טל בחריפות נגד משרדי האוצר והמשפטים וטען כי הם מטרפדים את הקמתה של רשות תקשורת - רשות שיהיה על מחליפו העתידי לקדם.

במשרד התקשורת בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully