וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר הארורים

19.12.2013 / 11:50

לא רק שלאורך העונה היא שמרה על נתונים נמוכים, מסתבר שגם נותן חסות לפרס הראשון של מיליון שקלים - לא הצליחו בבית הוורד למצוא לה. "הכפר" -התוכנית שבערוץ 10 ירצו לשכוח

סוף עצוב לתכנית הריאליטי "הכפר" בהגשת בוקי נאה בערוץ 10: לא רק שלאורך העונה היא שמרה על נתונים נמוכים של כ-6.5% ממוצע לפרק, כעת מסתבר שגם נותן חסות לפרס הראשון בתכנית של מיליון שקלים לא הצליחו בערוץ 10 למצוא - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המשמעות היא שאת סכום הפרס נאלץ הערוץ, המצוי במצוקה תקציבית, לממן מתקציבו.

הריאליטי "הכפר" הייתה הרפתקאה בעייתית עבור ערוץ 10 מרגע שידורה הראשון, ואפילו לפני כן. עוד בטרם עלתה לאוויר חשף "ידיעות אחרונות" כי אחד מהמשתתפים בתכנית, דוד דגמי אשר משפחתו הגיע למקום השני בתחרות, הורשע לפני מספר שנים בבעילה אסורה בהסכמה של קטינה, וכי הוא הורשע גם בתקיפה באיומים של על גבר אדם שצילם את אשתו חונה בחניית נכים. הפרשה הגיעה עד לכנסת, שם התקיים דיון מיוחד בנושא.

הסערה סביב התכנית הביאה לחשש בערוץ 10 כי מפרסמים יימנעו מלרכוש זמן פרסום וחסויות בה, מתוך חשש להיות מזוהים עם ההשתתפות עבריין המין בסדרה. בד בבד צצו ברשתות החברתיות קריאות של ארגונים חברתיים וצופים להחרים את הסדרה, ואלה וודאי לא נעלמו מעיני המפרסמים. שבוע לפני עלייתה לאוויר דווח כי טרם נמצא נותן חסות לפרס הראשי, וכאמור בערוץ 10 לא הצליחו לגייס נותן חסות כזה עד לסוף העונה.

"היפה והחנון": ברייק זהב בכ-250 אלף שקלים

בגלל הסאגה או בלעדיה, "הכפר" נחלשה כשלון לאורך כל שידורה. בערוץ 10 בנו על הסדרה - ביודעם שמדובר בפורמט ניסיוני - שתספק רייטינג דו-ספרתי בפריים טיים, ולרגע אף היה נדמה שהחלום שהתגשם עם ההימור הקודם - רכישת "הישרדות" - יחזור על עצמו, אבל הסוף כאמור, ידוע. התוכנית אמנם פתחה את השידורים עם 10.4%, נתון חלש לכשלעצמו, אולם משם נתוני הצפייה רק הלכו וירדו. בגמר התכנית ששודר אמש צפו רק 5.1%.

בערוץ 10 ינסו לשכוח בסוף השבוע את התכנית הזו ולהתאושש עם "היפה והחנון" שתעלה ביום שני, תכנית שרושמת גם נתוני רייטינג טובים של לקראת 20 אחוזי צפייה וגם - מוכרת פרסומות. "ברייק הזהב" בתכנית נמכר, על פי ההערכות בתעשייה, בכרבע מיליון שקלים.

בערוץ 10 בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully