וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק ב-ONE: העובדים קיימו שביתת אזהרה

6.1.2014 / 19:47

במשך ההשבתה, שארכה כחצי שעה, התכנסו העובדים לאסיפה שנערכה בדסק החדשות של האתר בנוכחות נציגי ארגון העיתונאים. צפו

יח"צ - חד פעמי

מחריף המאבק באתר הספורט ONE: העובדים קיימו הערב (שני) במפתיע שביתת אזהרה בת כחצי שעה, במהלכה קיימו אסיפה בדסק החדשות של המערכת. בארגון העיתונאים טוענים הערב כי הצעד גרם לשיבושים בעדכון האתר. באסיפה השתתפו גם נציגי חברי ועדים מכלי תקשורת אחרים.

הצרות של אופירה: סכסוך עבודה ב-ONE
ביהמ"ש: להשיב את מוביל ההתארגנות ב-ONE לעבודה

השביתה מהווה הסלמה נוספת בסכסוך העבודה שמתנהל מול הנהלת ONE בעקבות סירובה להכיר בוועד העובדים שהוקם לאחרונה במסגרת ארגון העיתונאים.

באסיפה סיפר חבר הוועד לירון לוי על הקשיים שבהם נתקלה ההתאגדות וציין כי "הדבר היחיד שאנחנו דורשים כרגע הוא שההנהלה תכיר בהתארגנות הלגיטימית שלנו ותשב איתנו למשא ומתן. לא באנו לנהל מלחמות, אבל אנחנו לא מתכוונים לוותר על הזכויות שלנו". לוי קרא לעובדים לא להיכנע ללחצים מכיוון ההנהלה ולהמשיך לפעול יחד כקבוצה, אך אמר כי "אם ההנהלה תמשיך להתעלם מהוועד הצעדים הארגוניים יעלו מדרגה".

יו"ר ארגון העיתונאים, יאיר טרצ'יצקי, התחייב בפני העובדים כי הם יזכו לכל הגיבוי שיזדקקו: "יש לנו הרבה כלים להשתמש בהם במאבק הזה ואנחנו לא פחות חזקים מהמעסיק, אבל לטובת מקום העבודה ולטובת העובדים חשוב להתנהל בצורה מתונה ושקולה ולהחריף את הצעדים באחריות".

ב-ONE הכחישו הערב כי השביתה פגעה בפעילות האתר ומסרו לוואלה! ברנז'ה כי: "האתר תפקד באופן מלא כל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully