וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל רביד: "הולך לנו הבית ולא בגללנו. זה לא הולך לקרות"

13.3.2014 / 13:30

בפוסט אמוציונלי שכתב בפייסבוק על רקע המלצות ועדת לנדס, קורא רביד לציבור להצטרף למחאה נגד סגירת הרשות: ”אנשיו נזרקים בזה אחר זה לרחוב. בואו נחשוב אחרת”

מסקנות ועדת לנדס שפורסמו בשבוע שעבר ממשיכות לייצר תגובות נגד מתוככי רשות השידור. בפוסט אמוציונלי במיוחד שכתב היום (חמישי) מגיש התוכנית "כך היינו" בערוץ 1 יגאל רביד, הוא קורא לציבור להתנגד לצעדי השר ארדן, ולהצטרף למחאה נגד סגירת הרשות.

ההסתדרות מכריזה מלחמה על המלצות לנדס: "עובדי רשות השידור לא יופקרו"

ביום שלישי מתכננים עובדי הרשות ואגודת העיתונאים עצרת מיוחדת נגד מסקנות הוועדה וביום רביעי מתכננים העובדים להפגין מול הכנסת בעת הופעת השר ארדן בוועדת הכלכלה שתדון בנושא.

"גדלתי ברשות השידור מגיל 14 מתכניות הילדים והנוער. רדיו עשרה", כותב רביד, "עשיתי את כל השידורים ברדיו ובטלוויזיה מכל הסוגים, והיתה לי זכות גדולה להוביל משדרים חשובים, כולל המשדר הניצפה ביותר במדינה. הנחיתי תכניות אקטואליה, כאשר ישראל זכתה בזהב באתונה, כששרון עלה על הר הבית, שידרתי על הכרמל בשריפה, נחשפתי כעורך לתמונות שלא ראיתם בפיגועים, שברתי מיקרופון כשדנה זכתה באירוויזיון ואחרי שנה את הגב כשהיא נפלה עם הפסל.. ספיישלים לחגים, אירועים ביד ושם ובאושוויץ, וכמובן תכנית המחווה לשידורי הערוץ הראשון כך היה. הכל כולל הכל. מה לעשות, המקצוע הזה בחר בי, לא אני בו".

"ניהול כושל ומכשיל לאורך שנים שהביאנו עד הלום"

"בשנים האחרונות אני מדריך קריינים ושדרנים בראשית דרכם מול מיקרופון ומצלמה. אני עושה את זה בשמחה גדולה מתוך תחושת מחוייבות והכרת תודה למקום שנתן לי כל כך הרבה. ואני מה זה רוצה להמשיך", הוא מוסיף.

"תמיד אתם אומרים: איזה כיף שיש ערוץ 1 בתוך ים הזבל והריאליטי. ואחרי כל השנים קול ישראל עדיין הרדיו של המדינה על שלל התחנות שהוא מציע, למרות ההתעללות שהוא עובר בידי מנהליו. עכשיו הולך לנו הבית. לא בגללנו. ממש לא באשמתנו אנשי השידור בכל המקצועות. עשינו כל מה שיכולנו. תמיד. במצבים בלתי אפשריים, במלחמה, ברגיעה, ותוך ניהול כושל ומכשיל לאורך שנים שהביאנו עד הלום".

"נא להפנים", מסכם רביד את הפוסט, "אין מצב שיקום מאפס שידור ציבורי חדש בעוד הישן נופח לאיטו את נשמתו, אנשיו נזרקים בזה אחר זה לרחוב, והכל בתוך שנה. זה לא הולך לקרות. בואו נחשוב אחרת. זה מה שאנחנו מנסים לעשות. בואו תהיו איתנו באירועים שבהם אנחנו מנסים לגבש דרך להציל בכל זאת אחד הסמלים בארץ שכולנו גדלנו עליו. וכן, גם את עתידם של רבים שנתנו לו את חייהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully