וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה: בן-ציון סוקי הגיש תביעה נגד קשת

25.6.2014 / 11:40

מקורבו של הרב פינטו ורשת ישיבות ”שובה ישראל” הגישו לפנות בוקר בניו יורק תביעת ענק נגד זכיינית ערוץ 2 קשת ונגד עיתונאית ”עובדה” אילנה דיין: ”פרסום התחקיר מהווה שיבוש הליכי חקירה והטרדת עד”

רשת הישיבות "שובה ישראל" בארה"ב הפועלת בחסות הרב יאשיהו פינטו, וכן מקורבו איש העסקים החרדי בן-ציון סוקי, הגישו לפנות בוקר (רביעי) בניו יורק תביעת ענק נגד זכיינית ערוץ 2 קשת ונגד עיתונאית "עובדה" אילנה דיין - ובה הם דורשים פיצויים של 100 מיליון ש"ח בעקבות תחקיר סיום העונה האחרונה של התכנית אשר עסק ברב פינטו.

תחקיר הרב פינטו: קשת תגברה האבטחה סביב בתיהם של אבי ניר ואילנה דיין

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, אנשי "שובה ישראל" טוענים כי מערכת התכנית התעלמה בתחקיר מחומרים שהועברו אליה כתגובה, וכי פרסום התחקיר מהווה שיבוש הליכי חקירה והטרדת עד. הוא מסר כי "הכתבה ששודרה במסגרת התכנית נעשתה באופן חפיפניקי ולא מקצועי שגרמה לנזק לשמי ולעסקיי. הכתבה שירתה וקידמה מספר אינטרסים של אנשים המעורבים בפרשת ניצב ארביב והתעלמה לחלוטין מהאמת והעובדות התומכות אותה?.

בשיחה שערך סוקי עם וואלה! ברנז'ה מניו-יורק הוא העלה טענות לא רק לתוכן התחקיר, אלא גם להתנהלות המערכת מולו. "הם פנו אלינו לתגובה רק ביום שישי. בסוף השבוע אני לא עובד בגלל שאני שומר שבת, ולכן נותרו לנו ארבעה ימים להגיב לתחקיר שנערך במשך חודשים", סיפר אז, וציין כי מיד לאחר שפנה אל הזכיינית קשת ואל דיין באמצעות עו"ד התכנית הוסרה מהאתר ומעמוד הפייסבוק של "עובדה".

מזכיינית ערוץ 2 קשת נמסר אז, בשם הפקת התכנית, כי ההפקה "עומדת מאחורי כל מילה שפורסמה בתחקיר סיום העונה. נשמח לברר את טענותיו של מר סוקי בבית המשפט. לא בטוח שבירור כזה יעשה עימו חסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully