וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוצי 20 ו-24 בדרך להרחבת תחום השידורים

14.10.2015 / 10:41

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, מועצת הכבלים והלווין תבדוק אפשרות למתן רישיון לשידורי אקטואליה וחדשות לערוץ מורשת. גם ערוץ המוזיקה צפוי לקבל רישיון לשלב תכנים שאינם בנושא הערוץ בלבד, במטרה להגדיל את היקפי הצפייה וההכנסות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תיקונים תוך כדי תנועה". ד"ר יפעת בן חי-שגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת הכבלים והלווין תדון בתנאי הרישיונות של הערוצים 20 (מורשת) ו-24 (מוזיקה), על מנת לאפשר שילוב של שידורי תכנים מעורבים.

מחר (חמישי) צפויה המועצה לדון בתיקוני הרישיונות ואישור מתווה השידורים החדש של הערוצים, לפיו ניתן יהיה לשלב בכ-25% מזמן השידור תוכניות שאינן בנושאי הערוצים. כמו כן, על פי המתווה המסתמן יותר לערוצים לשדר תוכניות בנושאים מעורבים בתנאי שכשמחצית מהתוכן יהיה בנושא הערוץ.

ערוץ המוזיקה שייך לזכיינית ערוץ 2 - קשת, ממשיך להתמודד עם הפסדים כלכליים - כפי שפורסם לפני כשנה בוואלה ברנז'ה. שינוי מתווה הרישיון יאפשר לערוץ, כך מקווים במועצה לשידורי כבלים ולווין, לשלב תכנים שיגדילו את היקפי הצפייה וההכנסות.

בנוגע לערוץ 20, מודעים במועצה להכרח שבשינוי תנאי הרישיון. בערוץ פועלים מזה זמן לצורך קבלת אישור לשידורי חדשות ותוכניות אקטואליה. גם בערוץ 20 מתמודדים עם היקפי צפייה והכנסות נמוכים. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, הערוץ עתר לבג"ץ בדרישה להיכלל בשידורי עידן פלוס ובכך להרחיב את היקף הצפייה, זאת במקביל לתוכנית להקמת חברת חדשות עצמאית.

יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין, ד"ר יפעת בן חי-שגב, מסרה: "ערוצי נושא זקוקים לחופש בפרוגרמינג שלהם, כדי להגשים את ייעודם. רגולציה אחראית מבצעת תיקונים תוך כדי תנועה, כדי לאפשר את הגשמת תכלית הערוצים וכדי להתאים את תנאי הרישיון למציאות המשתנה תדיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully