וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשוך מחאת הימין: אבי ברזילי מונה לראש מחלקת אקטואליה בגל"צ

18.1.2016 / 13:48

המנוי הצפוי הוקפא בעקבות הקמפיין ומחאת ארגוני ואנשי ימין. היום הודיע מפקד גל"צ: ברזילי, ששימש בעבר כמנכ"ל חדשות 10, יחליף את ספי עובדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין נגד המינוי. אבי ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבי ברזילי, לשעבר מנכ"ל חדשות 10, ישמש כמנהל מחלקת החדשות של גלי צה"ל. ברזילי יחליף את ספי עובדיה שעזב לפני כחצי שנה לטובת חדשות 10.

ברזילי החל את דרכו בתקשורת בגלי צה"ל, לאחר שסיים קורס קצינים ותואר ראשון בכלכלה. בתחנה הצבאית הוא שימש ככתב צבאי ולאחר מכן ככתב הכלכלה.

מאז שירותו בגל"צ ובמשך שלושה עשורים, הספיק ברזילי לשמש במגוון תפקידים בכירים בתקשורת, בהם כמנהל חברת החדשות של ערוץ 10, מנהל מחלקת החדשות של ערוץ הספורט ועורך "יציע העיתונות" ועורך ראשי של אולפן שישי בערוץ 2. כמו כן שימש כעורך ראשי של התוכנית "עובדה" עם אילנה דיין, וכעורך וכתב בערוץ הראשון, בקול ישראל ובידיעות אחרונות.

אבי ברזילי אמר בעקבות המינוי: "עבורי זוהי זכות גדולה לחזור אחרי 32 שנים למקום שבו למדתי ולימדתי עיתונות אמינה ומקצועית. אני מודה לירון דקל על ההזדמנות לעמוד בראש מחלקת האקטואליה".

מפקד גל"צ ירון דקל, הוסיף: "אני שמח שאבי ברזילי, איש תקשורת ומנהל בכל רמ"ח אבריו, הסכים לחזור הביתה לגל"צ ולהוביל את מחלקת החדשות של התחנה. אני רוצה גם להודות לדן שחורי, שבמהלך החודשים האחרונים בתקופה קשה ומאתגרת מקצועית, ניהל ביד רמה את מחלקת החדשות של גלצ לאחר עזיבתו של ספי עובדיה, ואני מאחל לו הצלחה רבה בתחום המשפטים".

בטרם מונה ברזילי לתפקיד יצאה תנועת "ישראל שלי" בקמפיין נגד המינוי הצפוי. גם עיתונאי מעריב קלמן ליבסקינד הצטרף למחאה מהימין ועסק באחד מטוריו בשאלה מדוע ברזילי אינו ראוי לשרת בתחנה הצבאית. הסיבה: נגד ברזילי נטען כי במהלך תוכנית ההתנתקות, בזמן שכיהן כמנכ"ל חדשות 10, הוא צינזר את דיווחיו של ינון מגל המזוהה עם הימין, ששימש ככתב בחברת החדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully