וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה עזרה: רזי ברקאי ימשיך לשדר כרגיל

16.2.2016 / 12:32

מפקד גל"צ ירון דקל החליט שלא לקצר את תוכניתו של ברקאי "מה בוער". לאראל סג"ל שאמור היה לקבל את השעה השנייה תמצא משבצת אחרת

רזי ברקאי.
רזי ברקאי

המחאה והאיומים של רזי ברקאי לעזוב את גלי צה"ל עבדו. היום (שלישי) החליט מפקד התחנה ירון דקל כי ברקאי ימשיך לשדר כרגיל את תוכניתו "מה בוער". לעיתונאי אראל סג"ל שאמור היה לקבל את השעה השנייה בתוכנית תימצא משבצת אחרת.

השיחות בין ברקאי לדקל החלו בסוף השבוע האחרון, לאחר שביום רביעי גילו ברקאי וצוות התוכנית כי יש כוונה לקצר אותה לטובת שיבוצו של הרכש החדש בתחנה, העיתונאי אראל סג"ל. גורמים בסביבתו של ברקאי סיפרו כי ההחלטה נחתה עליהם בהפתעה גמורה וכי ברקאי שוקל לפרוש מהתחנה. המהלך גרר ביקורת רבה מצד עיתונאים ומאזינים, בעקבותיה דקל וראש מחלקת אקטואליה התחנה אבי ברזילי, הפעילו מאמצים כדי להשאיר את ברקאי בתחנה.

סערת ברקאי החלה בתחילת השבוע שעבר, לאחר שהשווה בין רגשותיהם של המשפחות השכולות לבין משפחות המחבלים. בעקבות הדברים עלו קריאות להשעות את ברקאי מהשידור. דקל עצמו אף התנצל בפני המשפחות השכולות. ברקאי התייחס גם הוא לדברים ואמר בשידור כי הוא אמנם מתנצל אך לא חוזר בו מהדברים.

גם את ההחלטה שלא לקצר את תוכניתו קיבל ברקאי מהתקשורת. לוואלה ברנז'ה מסרו המגיש וצוות התוכנית כי לא ידוע להם על מה מדובר.

מגלי צה"ל נמסר כי "ההחלטה היחידה שהתקבלה ותתממש בקרוב היא, שאראל סג"ל ישדר בגלי צה"ל ברצועת פריים חדשה. אנו שמחים וגאים על כך שסג"ל ימנה בקרוב עם מגישי התחנה הבכירים והוקם צוות הקמה שיגבש את פורמט התוכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully