וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזי ברקאי: "מחבק את המשפחות השכולות, אבל לא חוזר בי"

וואלה ברנז'ה

14.2.2016 / 9:20

בהתייחסות ראשונה הבוקר של מגיש "מה בוער" לפרשה במסגרתה קוצצה תוכניתו בשעה, פונה ברקאי דווקא למשפחות השכולות ומנסה להסביר את דבריו: "מי שלוקח את זה שאני משווה בין משפחות שכולות למחבלים, עושה את זה על אחריותו". האזינו

יח"צ - חד פעמי

התייחסות ראשונה הבוקר (ראשון) של מגיש "מה בוער" רזי ברקאי מאז החלה הפרשה במסגרתה הוחלט לקצץ את תוכניתו בגלי צה"ל לשעה בלבד. "אני מחבק את המשפחות השכולות, אבל אני לא יכול לעשות שקר לעצמי ולומר שחזרתי בי מדבריי", אמר היום ברקאי בפתח תוכניתו, והוסיף כי "מי שלוקח את זה שאני משווה בין משפחות שכולות למחבלים, עושה את זה על אחריותו בלבד".

כזכור, בסוף השבוע שעבר נודע כי איש התקשורת אראל סג"ל מצטרף לתחנת גלי צה"ל בה ישתלב במערך תוכניות הבוקר החל מהחודש הבא, ככל הנראה עתיד סג"ל לקבל תוכנית של שעה על חשבון שעה אחת של "מה בוער" בהגשת ברקאי שנחשב מזוהה. ההחלטה ובעיקר עיתוי פרסומה עוררו גל של ביקורת באשר לסתימת פיות בתחנה וחנופה לשלטון, שכן רק בתחילת השבוע עלה לכותרות כשהתעמת עם אביו של הדר גולדין לאחר שערך השוואה בין הרגשות של משפחותיהם לבין משפחות המחבלים. בעקבות הדברים אמרו מקורביו של ברקאי כי "הוא שוקל את צעדיו, כולל את האפשרות לעזוב את התחנה".

בסביבתו של ברקאי אמרו לוואלה ברנז'ה כי "איש לא דיבר עם המגיש או עם צוות התוכנית 'מה בוער' לפני הפרסום בתקשורת. קיצור התוכנית בשעה נחת על ברקאי ועל הצוות בהפתעה גמורה". עוד טענו מקורביו כי ברקאי עצמו לא קיבל גיבוי ולא מן הנמנע שכמו מגישים אחרים שנפרדו בשנים האחרונות מהתחנה, המסר הועבר לו באמצעות התקשורת.

ברקאי נפגש ביום שישי עם מפקד התחנה ירון דקל, בעקבות ההחלטה לקצר את תוכניתו בשעה ולשבץ בשעה השנייה תוכנית בהגשת אראל סג"ל. ואולם, לא התקבלה כל הכרעה והשניים צפויים להיפגש גם היום. "בינתיים אני כאן ליד אותו מקרופון עד השעה 11:00. מה יקרה מחר? אלוהים גדול", אמר במהלך התוכנית.

לאחר התוכנית התקיימה פגישה נוספת בין ברקאי לדקל, שבסיומה טרם התקבלה והוחלט כי בשלב זה ברקאי ימשיך לשדר כרגיל, ובמקביל יימשכו השיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully