וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביעד רוזנבוים עוזב את גלגלצ ועובר לתאגיד השידור

15.5.2016 / 12:45

סגן מנהל גלגלצ עוזב את התחנה הצבאית לאחר 11 שנים ומצטרף לצוות ההקמה של תחנות הרדיו בתאגיד השידור הישראלי, שם ישמש בתפקיד בכיר בתחנות המוזיקה

אביעד רוזנבוים. צילום: מור אורן,
גל של מינויים. אביעד רוזנבוים/צילום: מור אורן

גל המינויים בתאגיד השידור הישראלי נמשך: אביעד רוזנבוים, סגן מנהל גלגלצ, עוזב את התחנה הצבאית אחרי 11 שנים ומצטרף לצוות ההקמה של תחנות הרדיו בתאגיד השידור הישראלי. רוזנבוים ישמש בתפקיד בכיר בתחנות המוזיקה.

רוזנבוים, (29) התגייס לקורס העיתונאים של גלי צה"ל ב-2005. הוא שירת כעורך מוזיקלי בגלגלצ ובגלי צה"ל ועם שחרורו נשאר לעבוד כאזרח בתחנה. במסגרת תפקידו כסגן מנהל גלגלצ רוזנבוים היה העורך הראשי של תחום הדיגיטל בגלגלצ, מנהל ישיבת הפלייליסט ואחראי על שיתופי הפעולה החיצוניים של התחנה ופרוייקטים מיוחדים. בנוסף, הוא ערך רצועות מוזיקה שונות ואת המצעדים השנתיים של התחנה.

לפני כשבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי המפיקה הראשית של התאגיד החדש תהיה מיכל דגון, מפיקה ראשית בקודה תקשורת בבעלות רם לנדס - מהלך שגרר ביקורת רבה בתוך רשות השידור. אגודת העיתונאים בירושלים אף שלחה מכתב למנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, ובו היא דורשת לבטל את המינוי.

נדב רביד, מנהל גלגלצ, מסר: "אביעד הוא איש מקצוע מעולה, שהד.נ.א הגלגלצי של מצוינות, מסירות וניקיון כפיים, מצוי בכל תא בגופו. לא יכולתי לאחל לעצמי סגן יותר מוצלח ממנו - הוא היה יד ימיני בהעלאת לוח השידורים החדש, בריענון אסטרטגיית הדיגיטל של גלגלצ, והתגלה גם כשדרן רדיו נהדר. אני שמח שהציבור ימשיך ליהנות מכישרונו גם בתפקידו החדש, ומאחל לו, כלשונו, 'בהצלחה לכולם'".

רוזנבוים מסר: "אי אפשר לסכם בכמה מילים את התקופה הנפלאה בה גלי צה"ל הייתה לי בית אז אסתפק רק בלומר תודה. זאת זכות ענקית להיות חלק מהתחנה המואזנת ביותר ומהפסקול הישראלי של מאזינים רבים כל כך. תודה לירון דקל, מפקד גלי צה"ל, לאנשי גלגלצ והנהלת גלגלצ לאורך השנים - נדב רביד, דלית עופר ואור צלקובניק. אלה האנשים שלימדו אותי איך עושים רדיו. אני שמח ומתרגש מההזדמנות להצטרף לתאגיד ולהמשיך ליצור שידור ציבורי מוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully