וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 1 ממלאים חוסרים: גייסו שתי כתבות חדשות

15.5.2016 / 18:31

לוואלה ברנז'ה נודע כי ענבל עומר תהיה כתבת כלכלה בערוץ 1 ומורן שכניק תסקר את אזור ירושלים. הגיוס של שתי הכתבות החדשות מגיע בצל הליך הפרישה והפיטורים של הרשות, ובמקביל לגל הגיוסים שמבצע תאגיד השידור החדש

קונטרול ערוץ 1, רשות השידור. דוד וינוקור,
גם הם מגייסים. רשות השידור/דוד וינוקור

בזמן שתאגיד השידור החדש קורם עור וגידים ונמצא בעיצומו של גל מינויים, גם רשות השידור מגייסת כתבים חדשים: ענבל עומר ומורן שכניק יסקרו את תחומי הכלכלה וירושלים, בהתאמה – כך נודע לוואלה ברנז'ה.

עומר עבדה בעבר ככתבת כלכלית ב"גלובס" וב-ynet. שכניק הייתה מגישת חדשות HOT בצפון, ולאחר שהחדשות המקומיות נסגרו עבדה ככתבת ב"הצינור" של ערוץ 10.

הגיוס של שתי הכתבות החדשות מגיע לאחר שמרשות השידור פרשו לאחרונה מאות עובדים, כולל כתבים ועורכים, בצל תהליך הסגירה – וכך נוצר מחסור חמור בכוח אדם מערכתי. מהרשות הופרשו כמחצית מעובדי הרשות בטלוויזיה, כאשר באוקטובר האחרון מספרם עמד על כ-900, וכרגע יש כ-450 בחטיבת הטלוויזיה. בסך הכל הופרשו מחטיבת הטלוויזיה והרדיו כ-700 עובדים מאוקטובר.

במרץ פורסם בוואלה ברנז'ה כי ברשות חוששים מגל הפרישה הנוסף שצפוי להתרחש במהלך מאי, כאשר החשש העיקרי הוא שהרשות לא תוכל לתפקד ולשדר כראוי, בגלל שמספר העובדים יצטמצם בצורה דרמטית.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "על פי חוק, מחוייב הכונס הרשמי להמשיך את השידור הציבורי עד יום התחילה, ככל הניתן באותו היקף ובאותה איכות שקדמו לכניסה לפירוק. ככל שיש צורך בכך, רשות השידור קולטת עובדים בדרכי העסקה שונות לתקופה שנותרה עד יום התחילה. זאת בתיאום עם הגורמים הרלונטיים כנדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully