וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזמין את שרה לארוחה? בני ציפר יהיה מבקר המסעדות של ערוץ 20

1.6.2016 / 14:58

לוואלה ברנז'ה נודע כי עורך מדור "תרבות וספרות" של "הארץ" צילם פיילוט עבור התוכנית "כלכלי בלילה" וצפוי להגיש בה פינה קבועה, במקביל לעבודתו בעיתון. ציפר: "כן, אני מתחיל קריירה חדשה – זה מאוד כיף"

בני ציפר באולפן. מערכת וואלה!
"מקווה לצלם עוד פינות". בני ציפר/מערכת וואלה!

התפקיד החדש של בני ציפר: מבקר המסעדות של ערוץ 20. ציפר צילם היום (רביעי) פיילוט לתוכנית "כלכלי בלילה" עם שרון גל, במסעדת הרברט סמואל הכשרה בהרצליה – כך נודע לוואלה ברנז'ה. ציפר משמש כעורך מדור "תרבות וספרות" של "הארץ", ולאחרונה בוטל הטור הקבוע שלו שפורסם בימי שישי בשער האחורי של העיתון.

בתחילת מרץ נודע כי ציפר יפסיק לכתוב את טורו ב"הארץ" בעקבות הסערה שהתחוללה מהטור שפירסם "אייל גולן ועדר הנאורים", שפורש על ידי רבים כמעודד פדופיליה וניצול מיני וגרר ביקורת רבה. ציפר כתב בטור כי "אמנים, מגתה ועד אייל גולן, מרחפים בתוך שיכרון אוויר הפסגות של העשייה האמנותית, אך מוכרחים גם לחוש באינטנסיביות את הדברים הנחשבים הכי נמוכים ויצריים בחיים, כגון משגלים עם מעריצות צעירות. בלעדי זה לא תהיה יצירה, עם כל הצער שעלול הדבר להסב לצעירות הללו, שחייהן אולי נפגעו". לאחר פרסום המאמר יצאו ארגוני נשים, פמיניסטים ופמיניסטיות ואנשי תקשורת נגד ציפר והעיתון, וחלקם אף קראו לבטל את המנויים.

בטור פרידה שפרסם תחת הכותרת "בבקשה, תסלחו לי", כתב ציפר: "כתבתי מאמר שעתה, בקראי אותו שוב, אני מזועזע מעצמי — מאמר המצדיק פשע בשם האמנות. ועתה אין לי לאן להימלט מעצמי. כי מי יאמין לי עכשיו שהמסכה שלי כתבה אותו ולא אני, שעה שהמסכה ואני נדבקו זה לזה לבלי הפרד. מי יאמין לי שכתבתי את הזוועה הזאת מתוך אותו ביטחון מתעתע שכל עוד יש עליי המסכה אני פטור מאנושיותי".

ציפר מסר בתגובה: "כן, אני מתחיל קריירה חדשה. אני אגיש פינה של ביקורת מסעדות בתוכנית 'כלכלי בלילה' בערוץ 20, כרגע זה עוד בשלב הפיילוט ועשיתי אייטם אחד - זה היה מאוד כיף ואני מקווה שיהיו עוד".

גל מסר: "אנחנו שמחים לצרף את בני ציפר כמבקר המסעדות של 'כלכלי בלילה'. מדי שבוע יבקר ציפר במסעדות כשרות באזורים שונים בארץ ויבדוק מגוון ארוחות עסקיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully