וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לסאגת המכרז: ארנה שמחוני-עופר נבחרה לתפקיד דוברת משרד הביטחון

27.6.2016 / 19:30

ארנה שמחוני-עופר שימשה כממלאת מקום דוברת המשרד בשלוש השנים האחרונות. המכרז - שבו התמודד גם רמי סדן - נפתח בנובמבר 2013 ונסגר רק בפברואר 2016 לאחר מספר שינויים. וואלה ברנז'ה, שעקבה באדיקות אחר האירועים, עם תקציר הסאגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארנה שמחוני-עופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארנה שמחוני-עופר, ששימשה כממלאת מקום דוברת משרד הביטחון בשלוש השנים האחרונות, נבחרה למלא את התפקיד באופן קבוע – כך נודע לוואלה ברנז'ה. אתמול (ראשון) התקיימה ועדת בוחנים בראשות נציבות שירות המדינה לשמונת המתמודדים שהגיעו לשלב הסופי במכרז, שבחרה בשמחוני-עופר לתפקיד. בעבר שימשה שמחוני-עופר כדוברת ויזה כאל, ולפני כן הייתה סגנית דוברת סלקום.

מעבר לסאגה שליוותה את המכרז - שהסתבך והוקפא במפתיע – המכרז לתפקיד דובר משרד הביטחון נקשר גם לפרשת סדן. היו"ר החדש של חברת החדשות של ערוץ 10 התמודד על התפקיד, אך אתמול הודיע כי המינוי כבר אינו רלוונטי. זאת לאחר שחלק מחברי הדירקטוריון טענו כי עצם התמודדותו על התפקיד, במקביל לכהונתו כיו"ר הדירקטוריון של חברת החדשות, מהווה ניגוד עניינים.

בפברואר האחרון קיבלו המתמודדים למכרז לתפקיד דובר משרד הביטחון - שהוקפא לפני כשנתיים - הודעה לפיה הם יכולים לחדש את הגשת מועמדותם. ההודעה הגיעה עבור מרבית המתמודדים באיחור, ימים ספורים בלבד לפני המועד האחרון להגשת מועמדות ולאחר שעברו תהליכי מיון ארוכים.

המכרז לתפקיד ראש אגף הדוברות במשרד הביטחון נפתח בנובמבר 2013 ונסגר בפברואר 2016, לאחר שהוקפא ונערכו בו מספר שינויים. במסגרת השינויים, הגדרות התפקיד הונמכו והפכו מ"ראש אגף" ל"דובר משרד הביטחון". המועמדים גילו על השינויים בתפקיד וקיום המרכז באמצעות ההודעה שנשלחה אליהם כמה ימים לפני שהמכרז נסגר.

מנציבות שירות המדינה אישרו כי שמחוני-עופר נבחרה לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully