וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית סגל על האיום בתביעה של חדשות 10: "מביך ולא לעניין"

וואלה ברנז'ה

9.12.2016 / 9:00

חילופי דברים בין עיתונאים מחדשות 2 ל-10 על רקע האיום בתביעה נגד גל"צ והעצומה נגד נתניהו. סגל: "חדשות 10 היו תורמים לחופש הביטוי הרבה יותר לו נמנעו מהאיום בתביעה על גל"צ". דרוקר: "חופש ביטוי זה לא לשקר. טיפה של אמת לא הייתה בפרסום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמית סגל ורביב דרוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חילופי דברים בטוויטר בין הפרשן הפוליטי של חדשות 2, עמית סגל, לפרשן הפוליטי של חדשות 10, רביב דרוקר, כשברקע האיום בתביעה נגד גל"צ ועצומת העיתונאים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. האיום בתביעה מצידם של דרוקר וחדשות 10 הגיע בעקבות הפרסום בגל"צ בתחילת השבוע בתוכנית של אראל סג"ל, שטען כי נעשה ניסיון מצד דרוקר להפליל קצין בכיר בצה"ל.

סגל, המשדר בגל"צ יחד עם דקל את "דקלסגל", נרתם לשותפו להגשה בתחנה - מפקד גל"צ, ירון דקל - וצייץ אתמול (חמישי) כי "במקום להחתים על עצומות מיותרות, ידידינו בחדשות 10 היו תורמים לחופש הביטוי הרבה יותר לו נמנעו מהאיום בתביעה על גל"צ. מביך ולא לעניין". בתגובה לכך, ‏דרוקר צייץ: "חופש ביטוי זה לא לשקר. טיפה של אמת לא הייתה בפרסום, גם לא תום לב ועל כל זה הייתי מבליג אם לא גרמו לדברים מטורפים שכנראה אתה לא מודע להם. אף עורך ראשי לא אמור לתת לאייטם כזה לעלות בלי בדיקה מינימלית. השלושה האלה ציירו אותי כחצי בוגד בלי לדבר איתי לפני זה".

לאחר מכן דרוקר צייץ: "כשאני ישן בארה"ב והרימו להנחתה לפוסטים שיקריים של רה"מ ושר החינוך. אני מציע שתקרא קצת את התגובות ברשת ואז נדבר על חופש ביטוי". לכך סגל השיב כי "ייתכן, ודעתי עדיין שעיתונאים לא צריכים לתבוע עיתונאים אחרים. יש מסלולים אחרים, כמו למשל בית דין לאתיקה במועצת העיתונות". בשלב הזה הצטרף לדיון הכתב הפוליטי של "גלובס", שי ניב, שטען כי ‏‎"עמית העיקרון שלך נכון בהנחה שמדובר בעיתונאים, ולא בתועמלנים עם מיקרופון. כך או כך, תביעה משחקת לידי הדמגוגים".

חדשות 10 שלחה אתמול מכתב התראה לפני תביעה לגל"צ, לשדרן אראל סג"ל ולעו"ד עודד סבוראי, בעקבות "פרסום טענות שקריות כלפי חדשות 10, רביב דרוקר ומערכת תכנית 'המקור'", לטענתם. בחדשות 10 אומרים כי "מדובר בטענות מופרכות, שאינן אמת ואשר אין להן כל אחיזה במציאות. מדובר באמירות העולות כדי לשון הרע בוטה, אשר נעשו בכוונת זדון כדי לפגוע במרשינו, וזאת תוך הפרה גסה של שורת דינים, ובכללם חוק איסור לשון הרע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully