וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדשות 10 קיבלו הבהרה מעו"ד של וינטר - אך לא נסוגים מהתביעה נגד גל"צ

20.12.2016 / 11:01

שבועיים לאחר סערת תא"ל עופר וינטר בגלי-צה"ל – פרקליטו של הקצין מפרסם הבהרה לבקשת חדשות 10: "אין לי ידיעה או הוכחה כי דרוקר ניסה למנוע את קידומו של וינטר". עם זאת, בחדשות 10 לא הסירו את איום התביעה נגד התחנה בה נאמרו הדברים

חצויה רביב דרוקר אראל סגל. נדב כהן יונתן, רונן פדידה, מערכת וואלה! NEWS
חצויה רביב דרוקר אראל סגל/מערכת וואלה! NEWS, נדב כהן יונתן, רונן פדידה

שבועיים לאחר סערת תא"ל עופר וינטר ורביב דרוקר בגלי-צה"ל, שלח פרקליטו של וינטר, עו"ד עודד סבוראי, מכתב לחדשות 10, מערכת "המקור" ולרביב דרוקר, שבו הוא מבהיר את דבריו בריאיון לאראל סג"ל.

סבוראי כותב במכתבו: "לבקשת חדשות 10 אני מבהיר, כי לא טענתי בשידור בגלי-צה"ל שיש לי ידיעה או הוכחה כי מר רביב דרוקר ניסה למנוע את קידומו של תא"ל עופר וינטר לתפקיד מח"ט גבעתי, ואינני טוען כך גם היום". יצויין כי עו"ד סבוראי לא חזר בו מן הדברים או התנצל עליהם.

עם זאת, בחדשות 10 אומרים היום כי הם עומדים מאחורי איום התביעה נגד התחנה שכן אלו, כך לטענתם, טרם חזרו בהם מהדברים.

כזכור, לפני שבועיים נחשפה בתוכניתו של אראל סג"ל בגל"צ (גילוי נאות: הכותב מגיש בתוכנית ד.ו) תקרית שבה, לפי הנטען, נעשה ניסיון מצד רביב דרוקר להפליל קצין בכיר בצה"ל. את התקרית חשף עו"ד עודד סבוראי, מקורבו של ראש מטה פיקוד מרכז תא"ל עופר וינטר ומי שייצג אותו בעבר, שטען כי הפרשן הפוליטי הבכיר של ערוץ 10 שלח תחקירן מצויד במכשירי הקלטה לפגישה עם וינטר, במטרה לקשור אותו לתקרית שבה לכאורה נורה ילד פלסטיני במהלך לחימה. אלא שהתקרית, לטענת סבוראי, לא התרחשה, והתחקירן שנחשף הודה כי פעל בשליחות דרוקר.

הפרסום, לו קדמה גם התכתשות בין דרוקר לסג"ל בפרשת הצוללות, עורר הדים רבים, וכשבוע לאחר מכן הוחלט בחדשות 10 לתבוע את גלי צה"ל - אלא אם יחזרו בהם מהדברים. בערוץ טענו כי הדברים מהווים "שורת טענות חמורות ושקריות וניסיון חריג ובוטה לפגוע באמינותו של דרוקר ובלגיטימיות שלו ושל אמצעי התקשורת שהוא פועל בשירותיו, ובכך להביא לפגיעה חסרת תקדים בחופש העיתונות ובזכות הציבור לדעת".

טרם התקבלה תגובת גל"צ. מחדשות 10 נמסר כי הם "מודים לעו"ד סבוראי על הבהרה זו, ומעריכים את הגינותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully