וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לתביעה נוספת? ערוץ 10 וקשת כינו את חזן "סרסור"; חזן: "לא יכול להיות שיכפישו אותי"

29.12.2016 / 9:36

לא מיצה את הפורמט: ח"כ חזן טוען כי במידה וגיא לרר, מגיש "הצינור", לא יתנצל על כך שכינה את חזן "סרסור" – הוא יתבע את ערוץ 10. ואיך הגיבו במערכת "אנשים" לאחר שחזן פנה אליהם ודרש תיקון והתנצלות?

חבר הכנסת אורן חזן – הקראת כתב אישום פרשת החייל היורה מחברון. מגד גוזני
ח"כ חזן/מגד גוזני

למרות התוצאה המאכזבת מבחינתו, ממשיך ח"כ אורן חזן לאיים בתביעות נגד כלי תקשורת. חבר הכנסת טוען כי במידה וגיא לרר, מגיש "הצינור", לא יתנצל על כך שכינה את חזן "סרסור" – הוא יתבע את ערוץ 10.

לאחר שהתקבל פס"ד בתביעה של חזן נגד כתב חדשות 2 עמית סגל, בגין תחקיר שהציג את חזן כסרסור וכצרכן של סמים קשים, הציג לרר ב"הצינור" קטע שבו חזן פודה את הצ'ק בסך 40 אלף שקל שקיבל מחדשות 2, ואמר כי "בית המשפט פסק שאין בעיה לכנות את חזן סרסור". בתגובה, חזן דורש התנצלות ותיקון מהערוץ – שטרם נענה לבקשתו.

גם בתוכנית "אנשים" של קשת כונה חזן כ"סרסור": מגישת התוכנית קורין גדעון ראיינה את שרת המשפטים איילת שקד ושאלה אותה "כשאת שומעת שחבר כנסת אפשר להגיד עליו שהוא סירסר נשים, זה משהו שלא גורם לך לשנות את היחס אליו?". לאחר שחזן פנה למערכת התוכנית ודרש שיסירו את השאלה הזאת מהראיון – בקשת נענו לבקשה ובשידור החוזר של התוכנית הסירו את הקטע המדובר.

בתביעה של חזן נגד סגל פסק השופט כי הכינוי סרסור שהוצמד לחזן הינו לגיטימי במסגרת התחקיר: "בנסיבות המקרה, בהן נקבע כי הנתבע התנהל בתום לב, חוסה תחת ההגנה של 'הבעת דעה'". כזכור, חזן תבע את חדשות 2 ואת סגל בגין תחקיר שהציג אותו כסרסור וכצרכן של סמים קשים. בית המשפט קבע כי חזן אכן השתמש בסמים קשים. חזן, שתבע את חברת החדשות בסכום של מיליון שקל, קיבל פיצוי בסך 40 אלף שקל בשל פרסום שבוצע באתר חדשות 2 - שהשתמש במינוח סחר במקום שימוש בסמים. עם זאת בית המשפט נמנע מלפסוק לחזן הוצאות משפט.

חזן אמר בתגובה לוואלה ברנז'ה כי "הם עושים חטא על פשע, מסלפים את בית המשפט וזה גובה בביזוי בית המשפט. אחרי שבית המשפט קבע שהדברים האלה לא נכונים - לא יכול להיות שימשיכו להכפיש אותי בצורה כזאת. אז ביקשתי מהם לתקן את הקטע המעוות. אני מבין שגם אותם הטעו. אחרי שעמית סגל הפסיד וכשל ונאחז בשיניו בקצוות של חוסר וודאות, הוא מנסה להוליך שולל אנשי תקשורת אחרים כדי להפיץ את השקר שלו ואני צריך להתמודד עם זה בכלים שלי.

בערוץ 10 סירבו להגיב.

טרם התקבלה תגובה מקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully