וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן יורים בנגמ"ש: המגיש בתאגיד שסבור כי "פיטורי צברי מטרידים"

8.1.2018 / 12:49

גור מגידו, שעזב בקיץ 2016 את "גלובס" לטובת הדסק הכלכלי של כאן ומגיש את "שטח הפקר" בתאגיד, רומז כי פיטוריו נעשו מלחצים פוליטיים: "לא קונה את סיפור התפוקה הנמוכה של דורון. יותר סביר שזה הטון שלו, והנושאים שביקש לעסוק בהם ולא הצליח"

גור מגידו. יחצ,
גור מגידו/יחצ

דורון צברי פוטר באופן סופי מתאגיד השידור - כך פורסם אתמול, וזאת בהמשך לשימוע אליו הוזמן לפני כחודש, כאשר על פי הערכות בתאגיד לא ממש היו מרוצים מהיקף פעילותו, במיוחד בכל הנוגע לתחום הדוקו והתחקירים - עבורו הגיע, וסברו שהוא מסתפק בעיקר בהגשת תכנית הרדיו השבועית שלו עם שלום קיטל. יש לציין כי צברי נחשב לאחר הטאלנטים בעלות שכר גבוהה בתאגיד.

ואולם, יש מי שסבור שהפיטורים כלל לא מוצדקים - ולא מדובר רק בצברי עצמו אלא במגיש אחר בתאגיד. גור מגידו, שעזב בקיץ 2016 את "גלובס" לטובת הדסק הכלכלי של כאן, ומאוחר יותר אף החל להגיש את תכנית התחקירים בהפקת רם לנדס, "שטח הפקר", צייץ אתמול (ראשון) ציוץ קונספרטיבי, המאיר באור אחר את סיבת התפוקה הנמוכה של צברי, שהובילה לפיטוריו.

מגידו צייץ: "הפיטורים של דורון צברי מטרידים. לא קונה את סיפור "התפוקה הנמוכה של דורון". יותר סביר שזה הטון שלו, והנושאים שביקש לעסוק בהם ולא הצליח. זה המשך ישיר להפיכת "מחלקת התחקירים" ל"מחלקת מגזין", לעזיבה של רויטל חובל (המעולה) ביום העליה לאויר, ולעוד סימנים מדאיגים שמניח שעוד יצופו. חבל".

בתגובה, ענה לו אחד מעובדי כאן: "אתה בטוח שאתה עובד בתאגיד? ספר לי על חמש כתבות טלוויזיה שעשה צברי מאז הקמת התאגיד". לכך השיב מגידו: "א. אני לא עובד בתאגיד אלא בחברת הפקה שעובדת עבור התאגיד. ב. הוא עשה את הסדרה עם רולניק ואת ליווי המועמדים בפריימריז של העבודה. ג. יכול להיות שזה שלא ראית דברים שלו על המסך, זה לא רק באשמתו".

מגידו סירב להגיב. טרם התקבלה תגובה מצברי ומכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully