וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ קיש מפיל האחריות לסגירת החינוכית על האוצר: "מתעקש לסגור"

וואלה ברנז'ה

1.2.2018 / 12:16

לדברי יו"ר הוועדה המשותפת כלכלה-כנסת "אני מצטער שהמהלך הוא שהחינוכית נבלעת לתוך התאגיד. יש פה התעקשות של משרד האוצר". הדברים נאמרו במסגרת עימות עם מיקי חיימוביץ' על החלטת הוועדה לאפשר מימון תכניות תחקיר על ידי גופים בעלי אינטרס. צפו

יח"צ

עימות בין מגישת "המערכת" (רשת) מיקי חיימוביץ' ויו"ר הוועדה המשותפת כלכלה-כנסת ח"כ יואב קיש על אסדרת הערוצים הייעודיים ובעיקר על מימון של תכניות תחקיר על ידי גופים בעלי אינטרס. השניים התייחסו גם לעתידה של החינוכית, זאת בהמשך להצעות החוק של חברי הכנסת אורן חזן ויוסי יונה שחתמו עליהן כבר 53 ח"כים והפרסום בוואלה ברנז'ה על התגייסות השלטון המקומי.

בתוך כך, ח"כ קיש מצטרף גם הוא לקריאות לשנות את החוק כך שהחינוכית לא תיסגר: "אני יכול להגיד שלגבי החינוכית, אני ברמה האישית מצטער שהמהלך הוא שהחינוכית נבלעת לתוך התאגיד. הייתי רוצה מאד לשמר את החינוכית כמו שיש לה ערך באמת חשוב מאד מבחינתי. אבל יש פה התעקשות של משרד האוצר ורפורמה שמשרד האוצר העביר. תגיד להם שידברו עם שר האוצר כחלון - זו החלטה שלו. אם הוא יחליט לשנות את החוק - אני תומך בו בכל הכוח".

התכנית "תיק תקשורת" בהנחיית אבי משולם תשודר בחינוכית 23 בשעה 22:00 ותהיה זמינה במקביל בפייסבוק של החינוכית ובאפליקציה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully