וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם כל הכבוד לטוויטר: ינון מגל חוזר לתקשורת

וואלה ברנז'ה

12.2.2018 / 15:27

אחרי שנתיים בבונקר של ציוצים, בינתיים כמחליפו של נתן זהבי ברדיו 103 ועם עוד כמה הצעות בקנה, חבר הכנסת ועורך וואלה! NEWS לשעבר חוזר לזירה

מתן חודורוב מראיין את ינון מגל. צילום מסך
בינתיים, מחליף. מגל/צילום מסך

חבר הכנסת לשעבר ינון מגל חוזר לתקשורת: מגל שידר השבוע כשדרן מחליף ברדיו 103 במקום נתן זהבי, שכזכור הושעה למשך שבוע. בשלב זה מגל צפוי לשדר מחר ובמהלך השבוע הבא, ולא מן הנמנע שגם בהמשך ישתלב בהגשה בתחנה. בסביבתו של מגל אישרו היום כי קיבל מספר הצעות נוספות שנבחנות כעת.

לפני שנה וחצי הצטרף מגל לתכניתו של אסף הראל בערוץ עשר שם השתתף עם הראל בסדרת כתבות שעסקו במחלוקות המרכזיות של החברה הישראלי. למעשה, מאז נטל על עצמו מגל פסק זמן מהתקשורת ודחה הצעות להשתלב בתפקידים שונים בענף - כאמור, עד השבוע. לפני כניסתו לפוליטיקה שימש מגל כעורך הראשי של אתר וואלה! NEWS ולפני כן הגיש את מהדורת "מבט" בערוץ הראשון. עוד בין תפקידיו הקודמים: כתב שטחים בג"לצ ולאחר מכן כתב צבאי בחדשות עשר.

בנובמבר 2015 פרש מגל מהכנסת בעקבות טענות על הטרדות מיניות. לאחר חקירת המשטרה סגרה הפרקליטות את התיק מחוסר אשמה ומחוסר עניין לציבור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השעיה ותביעה. זהבי ושטייף/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהבי הושעה לפני כשבוע מ-103FM לאחר שכינה את השדרנית לאה לב "זונה" בשידור. התקרית התרחשה בתכנית של לב ושי גולדשטיין בתכנית "מועדון ארוחת הבוקר", שניסו להעלות את זהבי לשיחה בהפתעה. השדרן בתגובה ניתק להם את הטלפון ומאוחר יותר בתכניתו אף העניק להם מספר כינויים מעליבים, וביניהם אמר את המילה "זונה" ללב. לפני מספר שבועות חזר זהבי לשדר ב-103FM לאחר ששהה בחופשה מתוכננת כשבועיים. על פי גורמים בתחנה, הוא אמור לשוב לתכניתו בשבועות הקרובים.

בפרק הזמן הזה פורסמו עדויות של מספר נשים הטוענות כי הטריד אותן מינית. זהבי בינתיים הגיש תביעה כנגד עיתונאית גל"צ הדס שטייף שחשפה את המקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully