וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלושים לרסיסים: פסח הראשון מאז המפץ הגדול בשוק - מה קיבלו עובדי הענף לחג?

26.3.2018 / 16:02

עד כמה יתגעגעו השבוע עובדי התאגיד לימי רשות השידור? למה בידיעות אחרונות יכולים רק לחלום על ימי טרום פרשת 2000, וגם - השי הראשון מאז הפיצול: אלו עובדים פונקו יותר, של רשת או קשת? וואלה ברנז'ה עם האייטם המסורתי, שלא פוסח על אף אחד מכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה טלטלות, המתנות בסטגנציה. תלושים לחג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז חג הפסח הקודם שוק התקשורת עבר לא מעט טלטלות: סיום כהונתו של עמוס רגב ומינויו של בועז ביסמוט, מהלך שהוביל לתהפוכות במערכת כולל האיחוד עם nrg; סגירת רשות השידור והקמת התאגיד; העברת הבעלות ב"גלובס"; סיום כהונתו של סמי פרץ כעורך TheMarker; פיצול ערוץ 2 שכלל מעבר של עיתונאים ומגישים בין הערוצים; מינויו של יון פדר ושובו לכיסא העורך הראשי של ynet, תכנית הקיצוצים הצפויה ב"ידיעות אחרונות" ובערוץ עשר, וההערכות הגוברות לאיחוד צפוי של הערוץ עם רשת. אבל איכשהו, כמו בכל שנה, אפשר לסמוך על כך ששני תחומים בתקשורת יישארו סטטיים - המשכורות של מרבית העוסקים בתחום והמתנות לחג.

עובדי הטלוויזיה החינוכית יקבלו את הסכום הגבוה ביותר - 500 שקל בתווי קנייה, נחמה קטנה לקראת הסגירה שאמורה להתרחש באוגוסט הקרוב. יש לציין כי הנהלת החינוכית מעניקה לעובדים 425 שקל - ואולם הוועד מחלק גם מתנה, כך שחלק גדול מהעובדים נהנים בסה"כ מסכום שנע בין 500-600 שקל.

עובדי רשת שעברו לשדר 7 ימים בשבוע ייהנו מתלושים בשויי 500 שקל. המתחרה קשת תעניק לעובדיה סכום נמוך מעט בהשוואה, של 400 שקל. בגל"צ יעניקו כמדי שנה לאזרחים עובדי צה"ל בתחנה סכום בשווי 500 שקל.

אבי ניר ואבי צבי. תמר מצפי וינאי יחיאל, עיבוד תמונה
צבי מפנק יותר. מנכ"לי קשת ורשת/עיבוד תמונה, תמר מצפי וינאי יחיאל

הסעודה האחרונה של ערוץ עשר

גם בחברת החדשות, שבפסח הקודם עדיין נקראה "חדשות 2", החליטו ללכת על הסכום הנמוך מבין שתי האופציות ויחלקו לעובדים 400 שקל בתווי קנייה. סכום זהה יקבלו עובדי התאגיד שנמצאים בתקן של משרה מלאה. נקווה שלאחר סיום תקופת ההרצה בקרוב הסכום יהיה אף גבוה יותר. גם עובדי וואלה! NEWS ייהנו השנה מתווי קנייה בשווי 400 שקל.

עובדי ישראל היום שיחגגו בפסח שנה תחת כהונתו של ביסמוט, יוכלו לבחור מתנות מגוונות או תווי קנייה בשווי 400 שקל. עובדי ערוץ עשר, הניצבים שוב בפני תקופת קיצוצים קשה שתכלול פיטורים כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, יקבלו השנה 350 שקל בתווי קנייה. אולי לאחר האיחוד הצפוי עם רשת הם יוכלו ליהנות ממתנה נדיבה יותר. גם שאר עובדי קבוצת RGE, הכוללת את ערוץ הילדים וערוצי הספורט, יקבלו סכום בסך 350 שקל לפסח.

עוד באותו נושא

מנהל הקמפיין של זנדברג: "לא הכרתי את הקשר עם קלוגהפט. כמובן שנפגעתי"

לכתבה המלאה
מו"ל "ידיעות אחרונות" הגיע לחקירה נוספת באזהרה במשרדי להב 433. מאצ'י הוף
שנה לחקירות, לא לחגיגות. נוני מוזס/מאצ'י הוף

התלוש הנמוך ביותר - בקבוצת ידיעות

עובדי קבוצת הארץ, הכוללת את TheMarker, יקבלו גם 350 שקלים, אותם יוכלו לממש בבחירת מתנה מרשימת מתנות או במספר סוגים של כרטיסי גיפט קארד וכו'. אופציה נוספת הייתה לבחור בכרטיס תו הזהב בשווי 300 שקל. ערוץ 20 שהשיק אמש את המהדורה המרכזית שלו עם נתון נאה יחסית, יחלק לעובדים סכום בשווי 350 שקל בתלושים.

בגלובס חוגגים את האביב עם המעבר לתל אביב עם מתנה בשווי 300 שקל פלוס בקבוק יין. עובדי מעריב יקבלו כמדי שנה 250 שקל, גם בתלושים. עובדי קבוצת ידיעות אחרונות, הכוללת גם את אתר ynet וקבוצת המגזינים, יסתפקו השנה בסכום צנוע יחסית בשווי 200 שקל.

בקו מנחה, המפעילה את האתרים ביזפורטל, אייס ותקדין, חילקו לעובדים תלושים בסך 500 שקלים, כמדי פסח.

ומה באשר לתחנות הרדיו האזוריות? עובדי רדיו תל אביב יקבלו 250 שקל, ואילו עובדי רדיו גלי ישראל ייהנו מסכום גבוה מעט יותר בשווי 300 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully