וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתאגיד מחפשים סמנכ"ל טלוויזיה, ונתקלים בסירובים

27.3.2018 / 11:54

שבועיים נותרו לסגירת המכרז לסמנכ"ל הטלוויזיה בתאגיד, זאת לאחר פרישתה של ליסה שילוח-עוזרד אחרי פחות משנה, ולוואלה ברנז'ה נודע כי בכאן סימנו מספר שמות מובילים לתפקיד - ואולם נענו בשלילה. בין השמות: מנהלת התכניות בקשת וסמנכ"לית ערוץ עשר

כאן 11. מערכת וואלה!
כאן 11/מערכת וואלה!
לוואלה ברנז'ה נודע כי בתאגיד סימנו מספר שמות מובילים לתפקיד המאתגר. בחלק מהמקרים הסתפקו רק בלגשש

כמעט חודש עבר מאז שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה כי סמנכ"לית הטלוויזיה של התאגיד, ליסה שילוח עוזרד, פורשת מתפקידה כעבור שנה בלבד בתפקיד - ומתברר שלמרות הקריצה במעבר לעבודה במגזר הציבורי - בכאן מתקשים לאייש את המשרה הבכירה.

לא ברור אם הסיבה לכך קשורה בסביבת העבודה המאתגרת, בעבודה תחת המנכ"ל אלדד קובלנץ, בקשיים הצפויים בתיקון ערוץ הטלוויזיה של כאן בעל הרייטינג האפסי לרוב, או בסתם חשש לקחת סיכון כה גדול - אך לוואלה ברנז'ה נודע כי בתאגיד סימנו מספר שמות מובילים לתפקיד, ואולם נענו בשלילה. עם חלק מהם בכירי התאגיד פנו לברר האם היו לוקחים עליהם את התפקיד המאתגר ואילו ביתר המקרים הסתפקו רק בלגשש.

בין היתר מדובר בזיווית דוידוביץ, סמנכ"לית התכניות בערוץ עשר; אילנית סימן-טוב, מנהלת תכניות ורכש תוכן בקשת; דפנה פרנר, לשעבר מנהלת הפרוגרמינג והאסטרטגיה של ערוץ עשר; אפרת שמעיה דרור, מנכ"לית משותפת של אולפני הרצליה; ועמי גלאם, מפיק בכיר ולשעבר מנהל תחום הבידור והריאליטי בקשת.

מודעת דרושים בתאגיד. סריקה
לתאגיד שידור דרוש סמנכ"ל. המודעה שפורסמה/סריקה

"נעדכן גם את וואלה ברנז'ה בבחירה"

בנוגע לדרישות התפקיד, בין היתר בתאגיד מבקשים שלמועמד יהיה תואר ראשון פלוס ניסיון של 8 שנים בתפקיד ניהולי בכיר בארגון משמעותי בתחום הטלוויזיה בעל תקציב שנתי של 30 מיליון שקל לפחות - או 10 שנות ניסיון בתפקיד ניהולי בכיר בארגון משמעותי בתחום הטלוויזיה בעל תקציב שנתי של 30 מיליון שקל לפחות; בנוסף, הם דורשים שהוא יהיה בעל ידע מוכח בתחום המדיה הדיגיטלית.

פרישתה של שילוח-עוזרד היא הפרישה השנייה מהתפקיד בתוך כשנה, כאשר היא החליפה את דינה לניר, המשמשת כמנהלת התוכניות בטלוויזיה החינוכית. עד המינוי שימשה שילוח-עוזרד כמנכ"לית חברת "יולי אוגוסט הפקות" - מה שגרר ביקורת רבה בזמנו על מינויה לסמנכ"לית הטלוויזיה של "כאן". לאחר מינויה בתאגיד, הובהר כי היא תחתום על מסמך המונע ממנה לדון בכל הצעה שתוגש על ידי החברה - זאת בשל היותה אחת מבעלי חברת ההפקות יולי אוגוסט והמנכ"לית, והעובדה שבעלה, יוסי עוזרד, עדיין מנהל את החברה.

לפני כשבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי גם מנהל מחלקת הבידור והתרבות, אושר אסולין, עוזב את כאן אחרי שנתיים בתפקיד: בהקשר זה, גורמים בתאגיד אמרו אז כי אינם מרוצים מתפקוד מערכת הטלוויזיה ובקרוב צפויים זעזועים נוספים.

מהתאגיד נמסר בתגובה: "ניתן להגיש מועמדות לתפקיד סמנכ"ל הטלוויזיה עד ה-11 באפריל. נעדכן גם את וואלה ברנז'ה בבחירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully